Skoči na vsebino

manual za mazdo 6 2.0 136


kowkele

Priporočeno sporočilo

uff mislim, da v elektronski obliki ne obstaja...

ce pa rabis normalno papirnato verzijo potem napisi mail na info@mazda.si ti bojo brez problema poslali manual domov.

CE si pa mislil service manual, to mam jaz ampak za dizel verzijo samo v papirnati obliki

za benz. pa tudi v pdf-u

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uff mislim, da v elektronski obliki ne obstaja...

ce pa rabis normalno papirnato verzijo potem napisi mail na info@mazda.si ti bojo brez problema poslali manual domov.

CE si pa mislil service manual, to mam jaz ampak za dizel verzijo samo v papirnati obliki

za benz. pa tudi v pdf-u

 

Jas mam manual za mazdo 6 v elektronski obli PDF tuto kompleto od leta 02 dalje za kombi al pa limuzino.

 

Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jas mam manual za mazdo 6 v elektronski obli PDF tuto kompleto od leta 02 dalje za kombi al pa limuzino.

 

Lp.

 

POZDRAVLJENI!

JAZ BI TE TUD PROSIL ZA MANUAL,GA NIMAM PA BI GA V?ASIH FEJST RABIL. :D:jupiii:

NI NAM LAHKO!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

File je velik 527MB.

Drga? je pa to servisni manual za vse tipe mazde6 diesel in bencin ima 3000 strani. PDF je v ve? jezikih( EN.DE,FR;NL,ES,IT,SV ni pa v Sloven??ini)Je za izvedbo karavan in limuzino od leta 02.

 

?e koga zanima naj mi po?lje ZS.

 

Lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kowkele nisi se razjasnil a rabis service manual al pa user manula (navodila za uporabo)?

 

 

U bistu oboje. Sicer bi mi bolj prav pri?el user manual. Service manual sem tudi sam dobil na muli, tko da...

Sem pa poslal email uvozniku pa mi niso niti odgovorili, kaj sele, da bi mi kaj poslali...!

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.