Skoči na vsebino

Obnovljeni amortizerji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V ponedeljek sem bil na obisku pri Vugi v Novi Gorici!

 

Avto sem ?elel spustit ?e za par cm pa amortizerje str?at pa obnovit. ?al je zadnja serija Eibach feder tak narejena, da ne dopu??ajo nobene predelave ve?, zato je majster amortizerje samo obnovil in str?al.

 

Je pa razlika v vo?nji o?itna. Sedaj se avto v ovinku skoraj ne nagiba ve? :D:D ubogljivost volana pa se je pove?ala za 100%.

 

Moja najbolj?a nalo?ba v mazdo do sedaj!!!!

Napisano

razmi?ljam v isto smer, kolk si dal za vse 4 ?

kako pa on ve ?e jih str?a ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

jst tut zadovoljen z Vugo. Res da sm bil cel dan v NG, ampak se je spla?al. Najbolj mi je v?e? da je to progresive varianta. Hitrej se pele? tr?i je avto.

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Napisano

Nazalost je obnavljanje amortizerjev slaba nalozba (nocem te spravit v slabo voljo), ampak vsi ti mojstri uporabljajo univerzalna tesnila in amortizerje polnijo z istim, univerzalnim plinom pod istim pritiskom. Po 6ih mesecih ti bodo se hujsi kot do zdej. Govorim iz lastnih izkusenj. Ce pa malo pogledas koliko je razlika v ceni med obnovljenim in novim amortizerjem ti to pove vse. Novi amortizerji nimajo brez razloga tako (visoko) ceno.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

jaz imam glede vuge zelo pozitivne izkusnje....

delal mi je amortizerje na micri, ko sem jo nizal...

 

brez pripomb v glavnem...avtek pa je naredil po predelavi z mano na voznikovem sedezu ene 50k km ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Za obnovo sem dal 28 jurjev, delal pa je od 7 pa do 11. Amortizerje je rekel da ti lahk str?a po ?elji, ma pa tud od eibacha podatke kak trd bla?ilnik naj bi ?el k posamezni fedri.

 

Jaz nism hotel glih gokarda, tak da sm se odlo?il in str?al amortizerje kot to priporo?a eibach.

 

?e bo pa kaj narobe je pa garancija na delo, tak da sem bom pa ?e enkrat pelal na izlet v Novo Gorico :lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.