Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj mi se upalila????

Odnosno zakaj se nije ugasila??

Danas ujutro je prvi put ostala upaljena i ja sam restartao auto i ugasila se. Kad sam slijedeći put palio auto - opet ostade upaljena. Onda jo? jednom, pa sam opet restartao i opet se ugasila, al mi se onda upalila u vo?nji.

I do doma se dovezem sa upaljenom, ostavim auto pred gara?om. I kad sam ga upalio, zgasila se... Bleee.... i meni se vrti. Uglavnom, nekad se ne gasi....

I da, ABS mi ne radi dok je upaljena lampica....

 

Senzor??

Napisano

Ne rabi? diagnostike, ker te bodo na servisu tako ali tako nategnili, imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj.

 

Je pa sigurno senzor zadaj, je samo vpra?anje lavi ali desni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

Napisano

YavarYe: "imam jaz bolj enostaven recept in bolj natan?en-zanesljiv in dejansko zastonj."

 

Povedaj! :mi pijemoo: :mi pijemoo: :bravo:

 

No, dejansko obstaja metoda, ki je poceni.

 

Glede nategovanja strank: meni se res zdi aCosmos v BTCju

kot en kup nategovalcev... mene ne bodo ve? videli.

 

Ok, offtopic...

 

Senzor lahko pomeri? z Ohm-metrom. ?e ima:

1. neskon?no upornost je prekinjen (fu?),

2. ?e nima upornosti je kratek stik (fu?).

 

Meni je nedelujo? zadnji senzor to?no tako kazal (eno ali drugo varianto, ne vem ve?...)

 

Sem potem pomeril ?e delujo?ega na drugi strani in je kazal 1.47kOhm-a.

 

IPB Image

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako se to dela. :ouje:

Druga?e pa ni nujno da je upornost 1.47kOhm-a, treba je pomerit vse 4 senzorje in ?e eden odstopa, potem je tisti zani?.

 

A imajo vsi enake upornosti?

 

Spra?ujem, ker sprednji so vizuelno malo druga?ni od zadnjih (nimajo "?trle?e pal?ke").

 

Me veseli, da se razumemo. :bravo:

 

IPB Image

Napisano

Vsi imajo enako upornost, ?e je nimajo potem eden ne dela pravilno in ti sveti lu?ka, ABS pa ti ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.