Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Xedos 6 je zakon

 

Par podvpra?anj :

 

1. tisti, ki imate xedos 6, katero olje dajete ob menjavi

 

2.ali je ?e kdo pri?el na odejo in lepil za??itne letvice na xedos ( katera vi?ina vrat)

 

3.ali je kdo prakticiral menjava olja kar na pumpi

 

4. na armaturni plo??i v?asih gori rumena lu? z notranjim napisom ABS - kaj narediti :bravo:

Napisano

1. glede olja, poglej najprej gradacijo in potem sele firmo

2. to ni problem dat, bolj je problem, ker (ce mislis une crne) ne zgleda prevec lepo

3. to pa res ne priporocam (ker ostane olja se noter)

4. mozno, da te heca senzor abs-a

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Xedos 6 je zakon

 

Par podvpra?anj :

 

1. tisti, ki imate xedos 6, katero olje dajete ob menjavi

 

2.ali je ?e kdo pri?el na odejo in lepil za??itne letvice na xedos ( katera vi?ina vrat)

 

3.ali je kdo prakticiral menjava olja kar na pumpi

 

4. na armaturni plo??i v?asih gori rumena lu? z notranjim napisom ABS - kaj narediti :bravo:

 

1. Odvisno od motorja 1,6 al 2.0

2. Na kraj pameti mi ne prida kaj takega

3. Niti v sanjah, je bol?e ?e ga sploh ne zamenja? in zamenja? samo filter.

4. Mogo?e kak slab kontakt, najverjetneje pa ne dela kak senzor na kateme od koles.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1. Odvisno od motorja 1,6 al 2.0

2. Na kraj pameti mi ne prida kaj takega

3. Niti v sanjah, je bol?e ?e ga sploh ne zamenja? in zamenja? samo filter.

4. Mogo?e kak slab kontakt, najverjetneje pa ne dela kak senzor na kateme od koles.

 

Bo?tjan,

motor je 1.6

jsno, da estetiki poem ni mo?no ve? niti misliti, ka ?ele govoriti

tudi glede olja jasno

napi?i prosim ve? o senzorjih na kolesih, ali, ?e pogledava lahko skupaj

Napisano

Bo?tjan,

motor je 1.6

jsno, da estetiki poem ni mo?no ve? niti misliti, ka ?ele govoriti

tudi glede olja jasno

napi?i prosim ve? o senzorjih na kolesih, ali, ?e pogledava lahko skupaj

 

1,6 moped mora smo imeti olje, najbolje je polsintetika.

Za senzorje pa me pokli?i pa se zmeniva, sem z okolice ?kofje loke, ?e ti ni predale? pa se lahko tudi oglasi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Off topic:

Opa a Vi ste pa gospod s katerim smo se sre?ali pri Kogov?ku v Dravljah :ne vem:

P.S. sem mu kuj povedu za forum sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

za xedos je najbolje ARAL ulje

 

?zmeden? Od kdaj ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vid? kok si zamudu k si bil na morju :D

 

Kdo pa prav da sem bil samo na morju, nekaj malega sem bil tudi v njem, veliko pa ob njem. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

1. katerokoli mastno

2. ne

3. ne

4. po?akaj da pregori... pri kliotu je bila to moja ustaljena taktika, pri mazdi pa ne crkujejo kar tako... Pa ?e bo kak?en ?uden zvok pri menjavi v katerokoli olje nato?eno na petrolu daj radio bolj naglas :)

 

OK resno... tukej je dost majstrov da ti povejo kaj in kako. Vsi problemi so bili ?e re?eni, samo najti mora? mo?ica z odgovorom :)

BTW, filter za olje pa?e od focusa.

Napisano

 

BTW, filter za olje pa?e od focusa.

 

Ravno obratno na fokusa pa?e z mazde. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.