Skoči na vsebino

zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja tudi meni ni jasno. A je ?eljust potem bolj ven kot pri X9 in plo??ica ne nalega sploh ve? po celem disku? Razen, ?e se uporabi ?e kak ve?ji disk potem in se zato ?eljust pomakne toliko bolj ven? sramezljiv To pa ne bi bilo ni? nenavadnega, dosti pogosto pri takih swapih.

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ker je celjust bolj odmaknjena in se uporabi vecji disk, okoli 320m. Brez vecjih diskov itak nisi nic naredil.

 

Takih pa tud letala nimajo, mogo?e letalonosilke. :D:D

?ala. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tud 320 cm je veliko. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jaz sem preizkusil kako pa?ejo zavore od X9 na mojo in na ?alost ne bom re?il te?ave z nedelovanjem ro?ne zavore ki je bila povod za menjavo zavor... sistem je popolnoma druga?en, ne vem, ?e je sploh mo?no zamenjati ?e pesta, vendar sem tako samo z meritvami ugotovil, da bi potem lahko ?e enkrat ?iril blatnike :P

Kolikor sem zasledil ve?inoma na ?portnikih dajejo samo spredaj ve?je zavore, tako da s sprednjimi ?e nisem kon?al ker skoraj direkt pa?ejo :P

 

Pletene zavorne cevke me stanejo 95 ? s po?tnino. Razmi?ljam da bi pustil kar originalne in raje dodal teh 100 ? k budgetu za gume, saj mislim da bi s tem pridobil ve?, glede na to da razmi?ljam o nakupu Federal SS-595...

 

Prosim za va?e mnenje.

 

PS: ?e kdo ve za kak?ne delujo?e zadnje ?eljusti za mojo mi naj prosim sporo?i.

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.