Skoči na vsebino

kaj mislite kolk bi stalo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bolj kot razmisljam, bol me vlece da bi to res naredil.

Rebuildo svojo mx-3 od glave do pete da bi bila taksna kot je bila l.94 ko je prsla iz Japonske.

V mislih mam cifro 3000Eur-4000Eur,

Naredo bi pa sledece:

-novi amortizerji,

-novi nosilci amortizerjev,

-nov izpusni sistem,

-Bremze,

-15 col lita plati??a,

-prevleke sedezev,volana in vrat v usnje,

-plazma stevci,

-klima,

-lexsus lucke,

-angel eys spredi,

-temnitev sip,

-spoileri,

-pragi,

-okrasne leisne na odbijacih,

in seveda nov paint job. :ouje: Za to bi vrjetn mogo poknat kredit al pa pocasi doma v garazi(del po del),

edino upam da sanje ne bodo ostale samo sanje. :unsure:

Napisano

uuu velke ?elje!!!

 

?e ima? za vse od na?tetega veze kot bill clinton pol bo? pri?el skozi, v primeru da vse res doma dela? bi morda ?lo na tesno,?e pa to dela? malo bol uradno pa malo dvomim da ti rata!

 

Za primer samo usnje in tapiciranje ra?inaj 600-1000?(seveda uradno ali pa celo premalo povedal)

Feltne + gume spet tam od 400-600? (spet kaj ?eli? met novo ,rableno)

Body kit tud tam 500?,

.

.

.

.

 

pa smo ?e skoraj na polovici tvojega limita

 

pozanimaj se in sam pri sebi raz?isti kaj to?no rad bi mel!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

 

 

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

 

 

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

 

Ne niso sam ce bi ze rebuildo bi cis use-no,skor use.
Napisano

tok cenej!!

 

Jaz pa bi najprej po?timal volan in bremze,vzmetenje in pa gume!! ,skratka tiste stvari ki so nujne za dobro in pa predvsem varno vo?no :bravo:

 

Potem pa bi se bavil v kak stajling!!!

Klepanje in rihtanje same ?kolke tako da si pridobi? trdno ,zdravo in dobro osnovo,nato pa dalje.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.