Skoči na vsebino

monta?a wooferja v mazdo 3 na orginal radijo


yerry

Priporočeno sporočilo

?iv! jest sm pa nov!! mene pa zanima kako bi monterav woofe v mazdo 3 letnik 2004 na orginal radijo?

 

?e se ne motim, oz ?e se naj me nekdo popravi, ma mazda 3 ?e napljano za zvo?nike, samo so kabli bolj ?vohlih

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to se pravi da imas cinch priklope na oja?evalcu. ?e ima original radio tak izhod je cist simpl samo povezes in to je to, ce pa ne pa bo treba menjat radio. ce prav vem novejse mazde nimajo iso(evro) prikopa tako kot vsi "after market" radiji. potem moras kupit adapter ki te pride par ?, ce pa imas kontrole na volanu in kaksen dodaten zaslon pa bi rad te funkcije imel se na novem radiu moras pa najprej imet tak radio ki to podpira nato se dodaten adapter ki pa ni tako poceni.

 

imas pa tudi to varianto ki jo je naredil alex: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4180

ali pa ce pogledas malo nizje imas se moj boooommm boommmm

 

ce rabis kakrsno koli pomoc kar reci

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mam ground zero "25" k sm ga meu u prej?nem autu! kako je pa z menjavo radija?

 

Kak?en je ta woofer 25 "? ?zmeden? A je to v colah ali je to kaka oznaka?Druga?e pa pride v po?tev za woofer

edino after-market oja?evalec in nikakor ne priklop na avtoradijo.In avtoradijo naj ima izhod za fr?terker

najmanj 2V,ta bolj?i imajo 4V.Kar se pa kablov ti?e z vsako predelavo se obvezno(ali pa je zeeelo priporo?ljivo) zamenjati kable.Obvezno mora? potegniti primerno debel kabel z baterije za napajanje oja?evaca.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo me! ta woofer je 25 cmm premera! pa saj jest mam tud oja?evalc ground zero zram pol mam pa ?e predne zvo?nike 16-ka rainbou 70 RMS pa oja?evalc za njih!! pol pa kako to zvezat da ni treba menat avtoradija pa itak mam tud vse potrebne kable k to je ?e enkrat hudo ?pilal na avtoradiju pioneer!Tm mi je kolega zvezu k ma radijo vse ishode posebaj!

 

?e kdo ve pol bi prosu za odgovor

 

hvala hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker orginal radio nima cinch izhodov se ne da. Se pa dobi adapter iz iso na cinch samo ti ne priporocam ker zvok ni dober pa se vse ampak cisto vse lahko skuris

 

zlo toplo ti prporocam da zamenjas radio ker te pride ceneje kot da kupujes nov fersteker in woofer

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e rabi? samo modul oziroma "adapter" za nov radio mi gre? lahko da BTCja... zdraven Game Centra je audio delavnica od big banga in tam dela Primo?, kateri ima tudi MAzdo 3 in ti lahko da vse potrebne napotke.

 

No ?e bo? rabil ti posredujem njegovo ?tevilko.

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo me! ta woofer je 25 cmm premera! pa saj jest mam tud oja?evalc ground zero zram pol mam pa ?e predne zvo?nike 16-ka rainbou 70 RMS pa oja?evalc za njih!! pol pa kako to zvezat da ni treba menat avtoradija pa itak mam tud vse potrebne kable k to je ?e enkrat hudo ?pilal na avtoradiju pioneer!Tm mi je kolega zvezu k ma radijo vse ishode posebaj!

 

?e kdo ve pol bi prosu za odgovor

 

hvala hvala

 

Opa,to?no isto kombinacijo ima? kot jaz(samo ne v Mazdici :( ,na ?alost)ground zero sub. zadej,rainbowi 16-ke spred+zadnja vrata,sam jaz imam drugo zverino od fer?tekerja. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?iv ! david kako to misle? modul oz.adapter! a to kaksna maska od armature za drug radiji k un radijo k sm meu prej to zvezan mam ?e zmer doma! kako pa to z povezavo na ekranu od orgonal radija a to se kako da povezat ?e zamena? radijo????

 

tenks

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?iv ! david kako to misle? modul oz.adapter! a to kaksna maska od armature za drug radiji k un radijo k sm meu prej to zvezan mam ?e zmer doma! kako pa to z povezavo na ekranu od orgonal radija a to se kako da povezat ?e zamena? radijo????

 

tenks

 

 

 

Tako je... to gre za novo spredno "masko" pri kateri odstrani? stari radio in lahko namesti? novega....

 

Edini problem je ker ima? display ?e na novem radiu, in ti na originalnem ne bo kazalo funkcij radia... bo pa kazalo vse ostalo.... problem bo? pa imel s povezljivostjo komand na volanu... to je pa baje precej tough job.... in je baje met kakega dobrega ?tromarja da lahko zadevo skupaj postavi...

 

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e rabi? samo modul oziroma "adapter" za nov radio mi gre? lahko da BTCja... zdraven Game Centra je audio delavnica od big banga in tam dela Primo?, kateri ima tudi MAzdo 3 in ti lahko da vse potrebne napotke.

 

No ?e bo? rabil ti posredujem njegovo ?tevilko.

 

LP david

 

Zivjo, sem novopeceni lastnik mazde 3 CE (letnik 2007) in se tudi zanimam za predelavo radio, tako da bo spilal mp3. Zanimam se za nakup USB audio-link naprave tako da bo radio sposoben predvajati MP3-je iz USB klju?a (ali diska), ker pa sem v prejsnem avtu imel se woofer, brez tega sedaj ne morem :) Mazdin original radio nima cinc izhodov tako da nameravam kupiti DLS ojacevalec CA12 (400W,stane 200?) ki ima tudi take vhode, na katere se da prikljucit izhod iz radia,se pravi bi bilo to zame idealno - tako se mi zdi - saj cincev kot veste nimam. Se vam zdi to priblizno v redu?ne rabim ne wem kasne kvalitete,tud moci ne,tok da je mal bols kot serijska muska, pa predvajanje mp3jev seveda.David : Jaz bi prosil za stevilko ja,al pa mail se bols :P hvala za pomoc in lp B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam potli vrjetn treba celo sredinsko konzolo zamenat???

 

Mogo?e pride prav kaj takega za montirat aftermarket radio v M3...

http://www.autotoys.com/x/catalog/MAZDA_3_...KIT_p_4493.html

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.