Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 6


Priporočeno sporočilo

No, pa sem le dobil novo M6 malo za preizku?njo. Na prvi pogled bi lahko rekel mala me?anica

tamalega Lexusa. Precej ve?ja, bolj nabita. Ma?ina zaenkrat 1.8 bencin, lepo potegne, preseneti

te pa ti?ina v kabini, bixenon, ergonomija, uporabnost; vse na dosegu roke, najbolj sem se pa

razveselil funkcij na volanu, ki po novem vse opravlja? na njem (mo? ventilacije, klima, kam piha...)

vse pohvale pa tipki bluetoth tudi na volanu (odli?no 5). Vse je povezano z jezikovnim izbiranjem.

Najprej dolo?i? jezik nato te po meniju glasovno vodi gospodi?na in ponavlja? besede za njo=>

sprejem besed odli?no 5. In vsaki? ko se vsede? v vozilo te avtomatsko seznani s telefonom.

Posebnost barve - mislim da so perle

 

Skratka vse pohvale novi ?estici, komaj ?akam prihod diezlov

 

 

Cene limuzina : cca. 21.000 - 30.000 eur => slednja bo GT z vso opremo + navigacijo, 18" alu...

 

Cene karavan : + 1000eur ve?

 

Cene diezlov : ?e ni znano

 

Za cene so mi potrdili, da so informativne

 

Grafitno sem slikal v skladi??u

post-815-1200521255_thumb.jpg

post-815-1200521391_thumb.jpg

post-815-1200521418_thumb.jpg

post-815-1200521461_thumb.jpg

lp

retail

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap... prodaja bo stekla v roku 2 tednov... cene za diesel motorje so pa znane ?e ve? ?ase.... prav tako tudi cene za opremo.

 

In ja... tudi naro?ila ?e veselo sprejemajo. :aaaaa:

 

 

LP David

 

 

P.S. Retail... lahko pove? na katerem servisu si jo testiral?? A-Cosmos Celov?ka??

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem bral primerjavo v zadnjem Autobildu, kjer je ?estica za passatom in mondeom, grajajo volan brez filinga, ki razvodeni ?portni ob?utek zaradi podvozja, kao da je passat top, jaz v passatu nisem imel nevemkak?nega hudega ob?utka, tko da ne vem odkod jim taki superlativi

 

sicer jemljem to avtorevijo z rezervo, ker vedno zmaga VW, ampak vseeno - tam je 2.0 na testu, pi?e velika poraba in je porabila 8,7 passat pa mala poraba in je porabil 8,4, ima pa turbo 1.8 motor, ki menda res dobro vle?e

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

J

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

 

 

Glej.... z novim passatom sem naredu kakih 800 km.... in to z diesel motorjem 2.0.

 

Trenutno ?akam na novo 6ko diesel katero bi mogu dobit nekje v drugi polovici aprila.... tako da zaenkrat ne morem ?e dat neke legitimne primerjave...

 

Dejstvo je da so novi motorji pri mazdi6 oziroma stari motorji common rail baje kar ok... kot sem spremljal malo po netu sem naletel tudi na ruski test nove 6ke... in to celotne palete motorjev, in seveda najbolj hvalijo nov 2,5 bencinski motor, kateri naj bi dejansko bil velik korak naprej od prej?njega 2,3 motorja. Kar se diesla ti?e pravijo da je motor dovolj posko?en, stabilnost in obna?anje avta pa fantasti?na.

 

Ta podatek z volanom se mi zdi malo za jajc prvle?en glede na to da pri vseh zgoraj omenjenih testi hvalijo prav to. Torej elektromehanizem ki prilagaja trdoto volana....

 

 

No... pravo primerjavo bom pa lahko dal malo kasneje.... ?ez kak mesec.... :bravo:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.