Skoči na vsebino

Mazda 5 1,8


soca

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

odlo?ili smo se za nakup nove M5, bencin. Zanima nas kak?ne izku?nje imate z njimi in na kaj moramo biti pozorni ob nakupu. Predvsem pa nas zanim ali je motor 1,8 malo pre?voh za varno vo?njo, ali ob vklopu klime po?epne in kak?na je realna mestna poraba.

Za kakr?enkoli realen odgovor smo hvale?ni.

 

LP!

 

B

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e boste delali do 20.000 km na leto, ve? kratkih vo?enj in brez pogostih dolgih vo?enj po AC potem vzemite bencinarja 1.8, ni kaj razmi?ljat - glede stro?kovne ra?unice sploh ne, nabavna cena ni?ja, ni?ja cestnina, cenej?i servis, manj potencialnih okvar...

 

Ampak ko proba? avto neposredno - Mazdin dizel je druga? super in res gre bolj? na ob?utek za 20 konjev vsaj od 1.8, razen z mesta, ima ?e ?esto prestavo in je na AC pri ve?jih hitrostih ti?ji in mo?an, bencinarji za?nejo pri 150km/h po?asi nervirat z glasnostjo zaradi kar visokih obratov - tukaj je M5 1.8 med bolj?imi predstavniki vseeno.

 

Pa 1.8 z opremo TX prej ni imela tempomata, ne vem kako je zdaj ko je facelift, ampak tempomat meni koristi tudi ko se vozim skozi naselja in tunele, ne samo po AC, glede na to kak?ne kazni nam nabijajo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.