Skoči na vsebino

Daljinsko centralno zaklepanje MAZDA 323F BG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Imam Mazdo 323F BG letnik 1991 in do sedaj sem vrata odklepal s klju?em (z odklepom na voznikovi strani se odprejo vsa ?tiri vrata. Sedaj pa me zanima, ali bi lahko vgradil daljinsko centralno zaklepanje, da bi vrata odklepal z daljincem?

 

Na netu je ogromno ponudnikov tak?nih in druga?nih naprav in vse so v glavnem nekako take:

Objavljena slika

 

Vsak komplet vsebuje:

- enoto

- dva oddajnika

- priklju?ne kable

- navodila

 

Nekateri komleti pa vsebujejo tudi ?tiri motor?ke in pribor za monta?o (ti so dra?ji zaradi motorjev)

 

Zanima pa me, ?e bi z nakupom recimo zgoraj omenjenega komleta BREZ motorjev lahko montiral v to mazdo in bi mi stvar delovala?

 

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Zadeva je preprosta!!!

 

?e zaklene? va sovoznikovi strani ,in zapre vsa 4 vrata potem ti ni treba skrbeti za motor?ke.

Zmontira? samo dalinsko centralni modul na obstoje?o centralno zaklepanje in stvar re?ena !!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja @Jest pa glih ne zgleda kot en shiran Indijec slikan pred 30 leti.
    • Tko k prav @Slivka "fake news". Golob je kriv, gremo dalje.
    • neeeee... a spet. A to bo šlo tko do volitev al kaj? Mislim, ta Golob pa njegovi pocen predvolilni triki. 😜
    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.