Skoči na vsebino

Mazda 6 Sportcombi 2,0 bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni "mazda?i"

 

Kako stvari zdaj stojijo, obstaja velika ?ansa da tudi jaz postanem del sekte "Mazda", podskupina "karavan" :ouje:

 

Vse poste sem va? al manj ?e prebral in mi se ?e me?a. Ne vem ve? na katero stran je levo. :blink:

Tako da bi rabil va?o pomo?...

En prijatelj mi ponuja naslednjo Mazdo:

 

Mazda 6 Sportcombi

07/2006

25.000km

bencin 2,0 (147HP)

9500?

 

Na sliki boste videli da je avto karamboliran. Zanima me ali se izpla?a tak?en avto prepelati iz tujine oz koliko bi stalo popravilo v Slo.

Mene ne moti ?e je avto bil po?kodovan - seveda ?e je dobro zrihtan. Itak se lahko zgodi da mi se eden zabije nasledan dan...

 

Hvala na pomo?i...

 

LP, Ivan!

post-1639-1206393270_thumb.jpg

Napisano

?e ima? voljo pa denar se spla?a. Druga?e pa so deli (pleh) za Mazdo kar dragi... Vendar glede na to koliko kilometrov ima avto pa kak?na je cena, kupi :D

Napisano

za ta dnar se spla?a,k ni tolk zbita,popravi?,in ?e ti ne bo kul,kar dvomim,jo bo? ?e zmer za ve? prodal.mal je napaka k ni dizel,te?je se najde kupec.

Napisano

a ni mal velik delov :ne vem: lu?, blatnik, kolo (da ni ?e kak nosilec...), cel bok, stebri?ek, dvojna vrata,... :(

 

sam je pa kr pocen :rispekt:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.