Skoči na vsebino

Pro?nja za nasvet


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Spet se obra?am na glas ljudstva in sicer rabim pomo?. Med pogovorim s prijatli je kolega na?el temo v zvezi s sondo na pokrovu ventilov, ki skrbi za to, da v primeru pre nizkega tlaka motor crkne. In seveda sem moral zadevo demonstrirati. Ugotovili smo, da sonda slu?i svojemu namenu. Ko pa sem se hotel odpeljati proti domu mi je po parih prevo?enih metrih motor ponovno crknil. Odstranil sem klemo s akumulatorja in ?ez nekaj ?asa sem ponovno probal avto pri?gati in avto samo vergla v prazno. Vsaki?, ko dam kontakt je bencinjska pumpa tiho (lahko da nima dovolj podtlaka), tako da je lahko to krivo oziroma imam na sumu tudi ?e omenjeno sondo. ?e ima kdo kaker?no koli mnjenje je ve? kot dobrodo?lo.

 

......Ja moja napaka! Pardon-zabitek! Ugl. Imam mx-3 1.8 V6 letnik 1992. Med prostim tekom, sem odvil pokrov?ek od olja, in kot sem ?e zgoraj napisal, je avto crknil. To naj bi se zgodilo zaradi tega "nepovratnega ventila". Ki je vpet na cevko, ki pa je vpeta v pokrov ventilov ter del motorja za luftmeserjem oz. za loputo za zrak. Sicer navadno to naj ne bi na ni? vplivalo, ali pustilo kakr?njih koli posledic. Avto bi moral v?gati normalno. Razen v primeru, da so me nategnili <_<

Lep pozdrav

Alja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Spet se obra?am na glas ljudstva in sicer rabim pomo?. Med pogovorim s prijatli je kolega na?el temo v zvezi s sondo na pokrovu ventilov, ki skrbi za to, da v primeru pre nizkega tlaka motor crkne. In seveda sem moral zadevo demonstrirati. Ugotovili smo, da sonda slu?i svojemu namenu. Ko pa sem se hotel odpeljati proti domu mi je po parih prevo?enih metrih motor ponovno crknil. Odstranil sem klemo s akumulatorja in ?ez nekaj ?asa sem ponovno probal avto pri?gati in avto samo vergla v prazno. Vsaki?, ko dam kontakt je bencinjska pumpa tiho (lahko da nima dovolj podtlaka), tako da je lahko to krivo oziroma imam na sumu tudi ?e omenjeno sondo. ?e ima kdo kaker?no koli mnjenje je ve? kot dobrodo?lo.

 

......Ja moja napaka! Pardon-zabitek! Ugl. Imam mx-3 1.8 V6 letnik 1992. Med prostim tekom, sem odvil pokrov?ek od olja, in kot sem ?e zgoraj napisal, je avto crknil. To naj bi se zgodilo zaradi tega "nepovratnega ventila". Ki je vpet na cevko, ki pa je vpeta v pokrov ventilov ter del motorja za luftmeserjem oz. za loputo za zrak. Sicer navadno to naj ne bi na ni? vplivalo, ali pustilo kakr?njih koli posledic. Avto bi moral v?gati normalno. Razen v primeru, da so me nategnili <_<

Lep pozdrav

Alja?

 

Majstr ti pa si stru?ko.

Najprej ta ni sonda ampak je samo povratni vod ki gre iz obeh glav nazaj za loputo od gasa in spet v motor, ?e to med v?ganim motorjem sname? dol potegne preve? zraka in in enostavno ugasne, s tem nima? tud kaj zajebat, tako da brez skrbi.

Bencinska pumpa dela samo ko se motor vrti in ne ko da? kontakt, tako imajo nissani.

Najverjetneje nima? iskre, upam da ni to ker potem je to kar nekaj stro?ka, je treba menjat razdelilec v?iga ker je to standarad pri 1.8 in 2.5 V6 motorjih. Ni pa poceni. :(

 

Lahko pa pogleda? samo varovalke, mejbi je kak?na slabo vtaknjena ali pa je pregorela, ker ima tudi pumpa svojo zna bit tudi to.

 

Ce bi tocno razlozil kaj si delal (nisem slisal se za kaksno tako sodno in to kar naj bi pocela) in napisal za kateri motor se gre, bi se dalo kaj pomagat.

 

Vse je napisal, samo prebrat je treba. :D

 

Pa V6 ali navadna?

 

Preberi. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej nebivedu. <_<

 

Dan,

ja sem naknadno dopisal, ker se mi je skorja utrgalo in ?e med pisanjem vpra?anja me je zmotil en "mehankar", ki mi je zadevo malo bolj zares razlo?il. Ja, naknadno sem sam ta ventil potegnil iz motorja in sem ugotovil, da ne gre za nikaker?no sondo kot so mi pametovali "pravi mehaniki". Varovalke so vse cele, naj bi bili tudi releji celi, tako da sumim ra?unalnik oz. ali mogo?e kdo ve, ali ima slu?ajno kak?no ra?unalni?ko blokado, da mi ne "spusti" napetosti pri v?igu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dan,

ja sem naknadno dopisal, ker se mi je skorja utrgalo in ?e med pisanjem vpra?anja me je zmotil en "mehankar", ki mi je zadevo malo bolj zares razlo?il. Ja, naknadno sem sam ta ventil potegnil iz motorja in sem ugotovil, da ne gre za nikaker?no sondo kot so mi pametovali "pravi mehaniki". Varovalke so vse cele, naj bi bili tudi releji celi, tako da sumim ra?unalnik oz. ali mogo?e kdo ve, ali ima slu?ajno kak?no ra?unalni?ko blokado, da mi ne "spusti" napetosti pri v?igu...

 

Iskro ima? na sve?kah, ?e ne potem v?igalna tuljava - oziroma v?igalna elektronika v razdelilcu v?iga.

?e pa je iskra potem pa probat pumpo direkt priklopit in zaverglat in ma da prime.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, ne bom trdila...ampak tudi jaz sem ro?no izklju?ila alarm, ampak s tem ?e nisem izklju?ila blokade...vsaj tako mi je potem rekel avtoelektri?ar, ki je potem res nekaj izkju?il, da je avto v?gal...v glavnem, alarm mi je je ?el po gobe, zdaj ne dela spljoh :(

 

No, upam, da zrihta? ?imprej. :)

Icewoman is here!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, ne bom trdila...ampak tudi jaz sem ro?no izklju?ila alarm, ampak s tem ?e nisem izklju?ila blokade...vsaj tako mi je potem rekel avtoelektri?ar, ki je potem res nekaj izkju?il, da je avto v?gal...v glavnem, alarm mi je je ?el po gobe, zdaj ne dela spljoh :(

 

No, upam, da zrihta? ?imprej. :)

 

 

Aha, zanimivo. Sicer je kolega tudi nekaj odklaplajl za alarmom, ampak nisem ve? popolnoma prepri?an, ?e je naredil vse tako kot mora biti. Bomo ?e enkrat to probali.

Hvala za nasvet

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne da iskre je 100% razdelilnik v?iga, kar je pogosta okvara pri V6 motorjih.

P.S. Imam enega na zalogi :P

 

 

Zdravo! Glede na to, da moj avto ne da iskre in o?itno ima? prav,ker naj bi mi prav odprlo fertajler kapo, me zanima kako je s tvojo zalogo? je naprodaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

pumpa za benz dela ko jo metor samo pod el. kontaktom :zvizga: zan? ena demio mazda ni hotla v?gat pa re?e model dej cevko za benz dol pa jz ok.. pa se iz preventive umaknem in je dal sam kontakt pa je benz za?el okol ?pricat po avtu :lol: un pa sam u madona marija ka je pa to blo :whatever::lol:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pumpa za benz dela ko jo metor samo pod el. kontaktom :zvizga: zan? ena demio mazda ni hotla v?gat pa re?e model dej cevko za benz dol pa jz ok.. pa se iz preventive umaknem in je dal sam kontakt pa je benz za?el okol ?pricat po avtu :lol: un pa sam u madona marija ka je pa to blo :whatever::lol:

 

Nebo povsem dr?alo, starej?i modeli po?enejo bencinsko ?rpalko ?ele ko ?tarter po?ene motor oziroma se motor obrne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebo povsem dr?alo, starej?i modeli po?enejo bencinsko ?rpalko ?ele ko ?tarter po?ene motor oziroma se motor obrne.

 

tista demio pa ni nwm kolk stara... tko da ti povsem vrjamem :bravo: v glavnem klu? je obrnil pa je ?prical benz ko iz vodne pi?tolce :hohoho:

 

EDIT: idejo sm dobil: flamethrower :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.