Skoči na vsebino

MX-5 Alu feltne+?portni volan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

po parih mesecih lastni?tva MX-5, je pri?el ?as za predelave, pa sem naletel na dolo?ene probleme. ?portni volan Momo Competition ki sem ga imel v vseh avtomobilih do sedaj, bi namre? rad vgradil v Mazdo. Problem je ker ima avto airbag in ne dobim nikjer glave volana. Mi lahko pomaga kdo tu na forumu z kak?nim nasvetom ali pa ?e je ?e kdo to po?el v kak?ni drugi mazdi z airbagom. Potem pa ?e plati??a. Na sliki v priponki je slika plati??a ki mi je najbolj v?e?. Pa ne najdem proizvajalca plati??a, na sliki pa se slabo vidi. Me pa zanima kaj bio vi dali na tak avto v dimenziji 17 col, tako da s predlogi na dan.

 

Lep pozdrav, Bizi

post-4-1106034441.jpg

Napisano

proizvajalec teh plati?? je postert tuning, plati??e je tip PP Chrom, plati??a so med dra?jimi :) in pa malo dvomim da bi mel postert TUV za tvoj avto za 17"

lahko pa vpra?a? tam... to ne stane ni? :)

 

www.postert.de

 

jaz bi dal tele:

Objavljena slika

 

kaki volan pa ma?, z AB ali brez ? jaz bi ?e dolgo rad drugi volan v mojo mx-o

nastavke za volane brez AB ni problem dobit...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 leti kasneje...
Napisano

A ti lahko policaji zate?ijo zarad druzga volana??

 

 

am lahko samo na osnovi tega nikdar ne pocno!!!

 

govorim iz lastnih iskusen!!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

se pravi ?e te dobijo na rutinski pregled ti ne zate?ijo, ?e pa te dobijo na radar oz. pri kr?enju cpp al pa te imajo na piki si pa najebal?

Napisano

se pravi ?e te dobijo na rutinski pregled ti ne zate?ijo, ?e pa te dobijo na radar oz. pri kr?enju cpp al pa te imajo na piki si pa najebal?

 

:P niti ne,ker sem mel sportni volan gor kako leto pa mi nihce ni tezil pa me niso malokrat ustavli pa ?e na tehnicnem mi nic ni rekel,po mojem na kakiga :policaj: naletis,ker homologiran bi moral bit,ampak na sreco jih bolj sipe pa spojlerji motijo pa prevelke felne,zdaj morem dat volan nazaj gor al pa ga prodat se se morem odlocit,ker ce mam mali volan gor moja noce avta vozit :ne vem: :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

zdaj morem dat volan nazaj gor al pa ga prodat se se morem odlocit,ker ce mam mali volan gor moja noce avta vozit :ne vem: :ne vem:

 

Pozna? katero ki je z malim zadovoljna ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozna? katero ki je z malim zadovoljna ? ?zmeden?

 

:hohoho::hohoho:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:P niti ne,ker sem mel sportni volan gor kako leto pa mi nihce ni tezil pa me niso malokrat ustavli pa ?e na tehnicnem mi nic ni rekel,po mojem na kakiga :policaj: naletis,ker homologiran bi moral bit,ampak na sreco jih bolj sipe pa spojlerji motijo pa prevelke felne,zdaj morem dat volan nazaj gor al pa ga prodat se se morem odlocit,ker ce mam mali volan gor moja noce avta vozit :ne vem: :ne vem:

 

Homologiran? A to dobi? zravn volana papirje pol mor? pa ?e homologacijo nardit na lpp?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.