Skoči na vsebino

DALJINSKE FUNKCIJE CX-7 UF!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko kdo pomaga okoli vseh mogo?ih vrst zaklepanj pri opremi revolution za CX-7? Logika se mi ustavlja pri dvojnem avt. zaklepanju, samodejnem avt.zaklepanju in podobnih. In ali se alarm vklaplja vedno ali le v nekaterih vrstah zaklepanja (gumb na vratih, daljinec, klju? fizi?no)?

Vnaprej hvala.

Napisano

Kaj pise v prirocniku za uporabo?

 

saj ravno v tem je problem - slabo pojasnjeno in hudo razmetana logika navodil

 

sem upal, da je med vami kdo s cx7, da pojasni iz prve roke..

Napisano

saj ravno v tem je problem - slabo pojasnjeno in hudo razmetana logika navodil

 

sem upal, da je med vami kdo s cx7, da pojasni iz prve roke..

 

 

Posku?aj nam skenirati ali prepisati navodila in bo kdo posku?al kaj pojasnit :D

Napisano

pri petki je tko, ?e dr?i? gumb za odklent se ?ajbe odprejo na daljnica, ?e dr?i? za zaklent se zaprejo. pol 2x da? kontakt da se lu?i pri?gejo in se vgasnejo senzorji ko avto zaklene?, posledi?no tudi 4x piskne namesto 2x ko se zaklene. to je pa priro?no kje ko ma? ?ipe odprte in veliko mu?ic.

If in doubt, flat out... 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo me

 

ko enkrat pritisnes na knof zaklene vsa vrata

 

ce 2x pritisnes na knof znotraj dveh sekund se vkljui t.i. dvojno zaklepanje ki kao je bolj varno (kao)

 

alarm dela vedno, razen ce na kljucu pritisnes tipko zdeaktivacijo alarma (tri krat utripne zmigovc)

 

Alarm pa je tako zenski, da ga noben ne sli?i...probaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.