Skoči na vsebino

DALJINSKE FUNKCIJE CX-7 UF!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko kdo pomaga okoli vseh mogo?ih vrst zaklepanj pri opremi revolution za CX-7? Logika se mi ustavlja pri dvojnem avt. zaklepanju, samodejnem avt.zaklepanju in podobnih. In ali se alarm vklaplja vedno ali le v nekaterih vrstah zaklepanja (gumb na vratih, daljinec, klju? fizi?no)?

Vnaprej hvala.

Napisano

Kaj pise v prirocniku za uporabo?

 

saj ravno v tem je problem - slabo pojasnjeno in hudo razmetana logika navodil

 

sem upal, da je med vami kdo s cx7, da pojasni iz prve roke..

Napisano

saj ravno v tem je problem - slabo pojasnjeno in hudo razmetana logika navodil

 

sem upal, da je med vami kdo s cx7, da pojasni iz prve roke..

 

 

Posku?aj nam skenirati ali prepisati navodila in bo kdo posku?al kaj pojasnit :D

Napisano

pri petki je tko, ?e dr?i? gumb za odklent se ?ajbe odprejo na daljnica, ?e dr?i? za zaklent se zaprejo. pol 2x da? kontakt da se lu?i pri?gejo in se vgasnejo senzorji ko avto zaklene?, posledi?no tudi 4x piskne namesto 2x ko se zaklene. to je pa priro?no kje ko ma? ?ipe odprte in veliko mu?ic.

If in doubt, flat out... 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo me

 

ko enkrat pritisnes na knof zaklene vsa vrata

 

ce 2x pritisnes na knof znotraj dveh sekund se vkljui t.i. dvojno zaklepanje ki kao je bolj varno (kao)

 

alarm dela vedno, razen ce na kljucu pritisnes tipko zdeaktivacijo alarma (tri krat utripne zmigovc)

 

Alarm pa je tako zenski, da ga noben ne sli?i...probaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.