Skoči na vsebino

MAZDA 5 CD 143 - 100.000km

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

V reviji AutoBild je v petek 15.8. objavljen test Mazde 5 CD 143 na 100.000km.

 

M5 se je odrezala odli?no, dejansko same hvale in v tem ?asu razen rednih servisov ni

bilo problemov. :bravo:

 

Razen na dolo?enih mestih se je ?e pojavila korozija, kar pa je mislim problem vseh novih Mazd.

 

Omenjajo, da je to prvi avto na njihovem testu, kjer ni bilo potrebno dolivati olja (to

pa ?e vemo zakaj). Je pa res, da je avto bil vo?en velikokrat pri Vmax, kar pomeni, da

ni pri?akovati problemov zaradi dvigovanja nivoja olja.

 

Je pa test tudi na spletu:

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-m...top_766433.html

 

Mogo?e zanimivi komentarji bralcev spodaj, kjer en omenja 6 kratno menjavo olja pri 19.000km, drugi

omenja ?kirpajo?i prednji del v hladnih dneh, se tudi meni dogaja.

 

Lp,

 

P.S. j***, sem se pri naslovu se zatipkal (pravilno je MAZDA :) ). Vedno govrim, da telefoni in pisanje po

forumih ne gre skupaj.

 

P.S.S. Hvala moderatorju....

Popravljeno od btrafela
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja bo imela 100.000 v treh letih.....brez korozije...:):):):)

 

 

V reviji AutoBild je v petek 15.8. objavljen test Mazde 5 CD 143 na 100.000km.

 

M5 se je odrezala odli?no, dejansko same hvale in v tem ?asu razen rednih servisov ni

bilo problemov. :bravo:

 

Razen na dolo?enih mestih se je ?e pojavila korozija, kar pa je mislim problem vseh novih Mazd.

 

Omenjajo, da je to prvi avto na njihovem testu, kjer ni bilo potrebno dolivati olja (to

pa ?e vemo zakaj). Je pa res, da je avto bil vo?en velikokrat pri Vmax, kar pomeni, da

ni pri?akovati problemov zaradi dvigovanja nivoja olja.

 

Je pa test tudi na spletu:

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-m...top_766433.html

 

Mogo?e zanimivi komentarji bralcev spodaj, kjer en omenja 6 kratno menjavo olja pri 19.000km, drugi

omenja ?kirpajo?i prednji del v hladnih dneh, se tudi meni dogaja.

 

Lp,

 

P.S. j***, sem se pri naslovu se zatipkal (pravilno je MAZDA :) ). Vedno govrim, da telefoni in pisanje po

forumih ne gre skupaj.

 

P.S.S. Hvala moderatorju....

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.