Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Pred 14 dnevi se mi je za?elo pregrevati zadnje desno plati??e (navadno ?rno). Pred enim tednom sem podmazal cilinder (sem mislil da je zarostan zaradi vo?nje po snegu - Krvavec) in pregledal plo??ice. Sem mislil da bo vredu pa ni. ?e vedno se pregreva imam pa bolj vo?njo po mestu. Kakorkoli mislim, da bom moral menjati zadnji cilinder. Zanima me ?e je diagnoza prava in koliko je cena cilindra oz kak?en stro?ek bi lahko bil toliko za predstavo? Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Napisano

Zdravo imel sem isto te?avo pi prej?njem avtomobilu. Usi so govorili da je zelo verjetno ?el celinder ampak na koncu sem ugotovil da mi je zarustalo malo pri fedru na celindru in zajla za ro?no! Tako da prvo probaj z izvija?om in kladvam narahlo potou?t gor in ?e se ti vrne nazaj je isti problem kot pri meni in z kako fino mastjo ali sprejom Kent.

Napisano

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

Napisano

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

 

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

 

a resno a me zajebava?? Ker ro?ne na kri?i??ih in ovinkih ne uporabljam (te ?asi so mimo) :)

Napisano

Pri moji stari Hondi smo ta teden odpravili ta problem.

So pa plo??ice blokirale na vodilu in so se mi bremze in posledi?no feltna segrevala/pregrevala.

Smo vzeli dol ?eljusti, spucali in ?e za vsak slu?aj zamenjali cilindre in protipra?na tesnila.

 

lp

 

mk

Napisano

Ti ro?na ali no?na bremza ti je glede celindra isto! Razlika je samo to da z ro?no bremzo zabremza? preko zajle zadnji ?eljusti no?na bremza ti pa preko hidravlike vse 4 ?eljusti bremza! Tako da ti samo poglej prvo tisto kar sm ti reku ker mislim da je samo to to. In seveda ?e si ?e pregrel pakne bo? moru zamenjati obe sevede ?e bo? hotel imeti top bremze!

LP

Napisano

Ja naslednji teden grem v akcijo. Cvijo bom spucal pa da vidim ?e se bo ?e pregrevlo pa bom kar cilinder zamenjal (pakne pa itak). tnx

 

A kdo ve kolk pride cilinder tko za predstavo?

Napisano

Pozdravljeni

 

V ve?ini zablokira vzvod ro?ne zavore ( spusti semering ) ali pa oksidi zagrabijo plo??ice v vodilih ( kot je bilo ?e omenjeno ). Preverite: demontirajte kolo, potegnite ro?no zavoro, spustite ro?no zavoro, na cilindru potegnite nazaj s kle??ami ?ico ro?ne zavore - pri tem dejanju bi moral vzvod ro?ne zavore na cilindru se sam vrniti v nevtralni polo?aj v koliko se ne in ga je potrebno ro?no potegniti potem blokira. V koliko se vzvod sam vra?a pa preverite plo??ice, kako se gibljejo v vodilih.

Nabava novega zavornega cilindra je kar nesramno drago. Zavorni cilinder se da obnoviti ( obnova od 50 do 75 ? stro?ka / www.zavorniservis.com ), obnovljeni cilinder je enakovreden novemu, vendar ob?utno cenej?i.

 

Lep pozdrav

Napisano

Jaz sem v?eraj zamenjal bremze in se je tudi zadnje desno plati??e pregrevalo. :hohoho: Potem sem pa lepo ?eljust razdrl, spucal vodila, namazal zdaj pa zadeva dela kot urca. Zdaj mi je ?al, da nisem vse 4 ?eljusti spucal, sploh glede na to, da imam cel komplet gumic ?e na zalogi, ?e se mi ravno katera strga med pucanjem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.