Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kukr js vem ni ne eno in ne drugo, ampak ne spe?l mazda konektor za ?e bol spe?l mazda tester.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

90% sem da nima? OBD, ima? nek mazdin konektor, kot je ?e Yavarye povedal. Nahaj se pa v motornem prostoru pri zavornem servu, gor pa pi?e Diagnostic box (predvidevam da je tam, ker ga ima ve?ina tam)

Napisano

Obd so mele do 96 letnika, naprej so obd2, vsaj po podatkih z miata.net, pa glede na tole sliko bi jim kr verjel.

 

Objavljena slika

 

Bom pa se preveru. Ker ce mam pa sam obd, pol ga lahko tut sam stestiram.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Evo, did some research :vesel:

In avto je obd2, tako, zj bi pa rabu nekoga ki ima tester, oziroma 'vagcom' za mazdo, anybody?

 

Js mam 3 testerje, samo ?e vedno ne belivam da ima tvoja obd, zna bit da so amerikanci imeli obd, evropa pa ne.

 

?e pa ima? obd, pol pa ni panike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa tko je bil navdušen, pol se pa najdete trije štirje in mu čist ubijete pričakovanje in navdušenje. Sram vas je lahko. 🤣😂
    • Kako zanimivi občutki, ko gledaš tak video EV-jev.   - najprej zadovoljen in skoraj navdušen, ko vidiš da se vračajo funkcije, ki so bile nekoč normalne in si jih že imel potem pa so ti jih vzeli (spuščanje in dviganje šip na daljavo, webasto stil ogrevanja). - potem navdušenje pade, ko vidiš, notranjost in sam eno velko tablco pa nič gumbov. - še bolj pade, k vidiš koliko je enega planiranja za neko ne preveč dolgo pot. Pri ICE so dobesedno usedeš v avto in odpelješ za vse ostalo te več ali manj BK. - pol spet nekoliko občutek zraste, ko vidiš nekaj nekaj zanimivih zadev vključno z ambilightom, ki sem ga imel nekoč in zna ustvariti prav prijetno okolje, potem pa so nam ga kurci vzeli a s tem EV-jem je spet nazaj. - še bolj dvigne občutek, ko vidiš odlično 360 stopinjsko kamero pa pomagala pri parkiranju. Tisti merilec oddaljenosti od ovir zgleda fenomenalno in upam, da res deluj na takem nivoju. - Za zaključek te pa model ubije z vlečno kljuko. Pa to je za nekatere zanimivo pa več ali manj nujno zlo nikakor pa nek uporaben feature da bi ga blo treba na elektriko gor in dol furat.  - OK zaključek... nima strešnih sank in ima 5. vrata. Cool.   En tak vrtiljak občutkov gore dole je tale EV.  
    • Iz Grmade bolj švoh. Iz Travne gore pa ja. Drugače pa je od parkinga do koče na Grmadi makadamski klanček cca. 200 m, naklon 27%. 😁
    • Kaj imajo kak dober trail tam gor? 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.