Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No na o?etovi M6 ne dela hupa in lu? za vzvratno vo?njo, hupe ne najdem nikjer na sprednjem delu, tko da me zanima kje to?no sploh je? Za lu? je pa majster na mazda servisu rekel naj se pogleda stikalo, ki naj bi se nahajlo pod akomulatorjem, samo to mi nikakor ne gre v glavo ali ni tako da se to stikalo ponavadi nahaja v neposredni bli?ini prestavne ro?ice?? ?e kdo ve kje se nahaja stikalo, prosim ?e pove in razlo?i kako zgleda da bom vedel kak?no zadevo to?no iskati!! Aja gre se za mazdo 6 2.0 diesel, l.2003

 

Hvala za odgovore!

panoramska.jpg
Napisano

Najprej preveri vse varovalke!

 

Hupe so ponavadi nekje pod sprednjimi lu?mi, ne vem pa to?no kje ima M6

 

Stikalo za vzvratno vo?njo je pa nekje na menjalniku, ponavadi gresta dve ali pa ena ?ica ven iz njega. Izgleda pa kot kak ?ep za izpust olja.

Napisano

Varovalke preverjene, ?arnica menjana, tako da ostane samo ?e stikalo ali pa zani? napeljava!

Aha sem videl nekaj podobnega na menjalniku, zgledalo mi je kot kak senzor za kak nivo olja, verjetno bo to to!

panoramska.jpg
Napisano

Hmm, no zdaj sem z multrimetrom preveril ?e je tokokrog skozi stikalo in je (sklepam da je stikalo uredu) probam potem ?e skozi ostalo napeljavo in spet sklenjen tokokrog, ne glede ali je avto v vzvratni, ali kateri koli prestavi. Ali to pomeni da je nekje kratek stik v napeljavi do zadnje lu?i, ali sem se jaz narobe spravil merit?? Ali se komu kaj sanja kako ?e lahko preverim ?e je stikalo v redu, ker novo pride okloi 100?.

panoramska.jpg
Napisano

Update: no z multimetrom sem preveril delovanje stikala, bi rekel da 95% deluje, ker ko je v prostem teku ne ka?e multimeter ni? (oz. neskon?no) ko pa pre?altam v R se pa poka?e upornost skozi tokokrog.

Sem pa potem poisku?al na konketor ki pride na stikalo priklopiti napetost 12V da bi videl ?e ?arnica sveti, pa ni bilo ni?, edino v ?katli z varovalkami (in kjer so tudi neki releji) je pri?lo do delovanja nekega releja... ?e gdo kaj ve? ve o teh relejih, bi prosil za razlago, zakaj so tam in ?emu slu?ijo in ali je morda v tem te?ava.

panoramska.jpg
Napisano

Dej kable dol s stikala, pa jih skleni. ?e se bo rikverc lu? pri?gala, pol je o?itno stikalo zani?. ?e se pa tudi tako ne bo pri?gala, pol pa je napaka nekje drugje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole tudi jaz podpiram 100%
    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.