Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No na o?etovi M6 ne dela hupa in lu? za vzvratno vo?njo, hupe ne najdem nikjer na sprednjem delu, tko da me zanima kje to?no sploh je? Za lu? je pa majster na mazda servisu rekel naj se pogleda stikalo, ki naj bi se nahajlo pod akomulatorjem, samo to mi nikakor ne gre v glavo ali ni tako da se to stikalo ponavadi nahaja v neposredni bli?ini prestavne ro?ice?? ?e kdo ve kje se nahaja stikalo, prosim ?e pove in razlo?i kako zgleda da bom vedel kak?no zadevo to?no iskati!! Aja gre se za mazdo 6 2.0 diesel, l.2003

 

Hvala za odgovore!

panoramska.jpg
Napisano

Najprej preveri vse varovalke!

 

Hupe so ponavadi nekje pod sprednjimi lu?mi, ne vem pa to?no kje ima M6

 

Stikalo za vzvratno vo?njo je pa nekje na menjalniku, ponavadi gresta dve ali pa ena ?ica ven iz njega. Izgleda pa kot kak ?ep za izpust olja.

Napisano

Varovalke preverjene, ?arnica menjana, tako da ostane samo ?e stikalo ali pa zani? napeljava!

Aha sem videl nekaj podobnega na menjalniku, zgledalo mi je kot kak senzor za kak nivo olja, verjetno bo to to!

panoramska.jpg
Napisano

Hmm, no zdaj sem z multrimetrom preveril ?e je tokokrog skozi stikalo in je (sklepam da je stikalo uredu) probam potem ?e skozi ostalo napeljavo in spet sklenjen tokokrog, ne glede ali je avto v vzvratni, ali kateri koli prestavi. Ali to pomeni da je nekje kratek stik v napeljavi do zadnje lu?i, ali sem se jaz narobe spravil merit?? Ali se komu kaj sanja kako ?e lahko preverim ?e je stikalo v redu, ker novo pride okloi 100?.

panoramska.jpg
Napisano

Update: no z multimetrom sem preveril delovanje stikala, bi rekel da 95% deluje, ker ko je v prostem teku ne ka?e multimeter ni? (oz. neskon?no) ko pa pre?altam v R se pa poka?e upornost skozi tokokrog.

Sem pa potem poisku?al na konketor ki pride na stikalo priklopiti napetost 12V da bi videl ?e ?arnica sveti, pa ni bilo ni?, edino v ?katli z varovalkami (in kjer so tudi neki releji) je pri?lo do delovanja nekega releja... ?e gdo kaj ve? ve o teh relejih, bi prosil za razlago, zakaj so tam in ?emu slu?ijo in ali je morda v tem te?ava.

panoramska.jpg
Napisano

Dej kable dol s stikala, pa jih skleni. ?e se bo rikverc lu? pri?gala, pol je o?itno stikalo zani?. ?e se pa tudi tako ne bo pri?gala, pol pa je napaka nekje drugje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.