Skoči na vsebino

Praska (manj?a) na pokrovu motorja


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

No, pred kratkim sem staknil manj?o prasko :hudicek: (zaradi sprehajanja muc po avtu) na pokrovu motorja na moji Mazdi 5. Praska je le povr?inska, ampak se ob son?nem vremenu zelo grdo vidi.

Zanima me, s katerim sredstvom oz. s katero polirno pasto oz. kak?en postopek naj uporabim, da se praska ne bo ve? videla. Prosim za va?a mnenja ali izku?nje s podobnim problemom in kako ste to odpravili?

 

Hvala! :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

No, pred kratkim sem staknil manj?o prasko :hudicek: (zaradi sprehajanja muc po avtu) na pokrovu motorja na moji Mazdi 5. Praska je le povr?inska, ampak se ob son?nem vremenu zelo grdo vidi.

Zanima me, s katerim sredstvom oz. s katero polirno pasto oz. kak?en postopek naj uporabim, da se praska ne bo ve? videla. Prosim za va?a mnenja ali izku?nje s podobnim problemom in kako ste to odpravili?

 

Hvala! :bravo:

 

jaz sem z ebaya enkrat nabavu scratch remover - 2 tubi pa je bolj tko tko, imas pa na mimovrste grobo polirno pasto, ta pa dela ?ude?e:)

Nimajo jo ve?. je od Arexona, samo ce rabis imam se dve piksnice. Sem takrat Xedosko spoliral celo - vse praske so ?le (ima? tako slikano v predstavitvi)

http://www.mimovrste.com/artikel/342019402...-arexons-150-ml

 

Kot re?eno ?e rabi? povej, druga?e pa je tud poceni.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor! Zgleda da je to res dobra stvar in ?e ti ni odve? (seveda rabim!!!), takoj kupim eno piksno, da se znebim te nadle?ne praske (mi ?ivce para) :hudicek: .

 

Lp

 

iz kje pa si? loh prides tud spolirat k mam odprto piksno :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem z ebaya enkrat nabavu scratch remover - 2 tubi pa je bolj tko tko, imas pa na mimovrste grobo polirno pasto, ta pa dela ?ude?e:)

Nimajo jo ve?. je od Arexona, samo ce rabis imam se dve piksnice. Sem takrat Xedosko spoliral celo - vse praske so ?le (ima? tako slikano v predstavitvi)

http://www.mimovrste.com/artikel/342019402...-arexons-150-ml

 

Kot re?eno ?e rabi? povej, druga?e pa je tud poceni.

 

Ta scratch remover je mnogo pregroba polirna pasta.Dovolj je kak?na bolj?a fina polirna pasta,katero

lahko kupi? v ?paru.Se dobijo v redu hoby stvari.Za bolj?e profi stvari (Menzerna,3M in podobne)pa

sko?i? v specijalizirane trgovine z avto laki.So neprimerno bolj?e...pa tudi dra?je.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta scratch remover je mnogo pregroba polirna pasta.Dovolj je kak?na bolj?a fina polirna pasta,katero

lahko kupi? v ?paru.Se dobijo v redu hoby stvari.Za bolj?e profi stvari (Menzerna,3M in podobne)pa

sko?i? v specijalizirane trgovine z avto laki.So neprimerno bolj?e...pa tudi dra?je.

 

Kot re?eno scratch removal - pasta 1 removal, 2 polir ne dela figo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta scratch remover je mnogo pregroba polirna pasta.

Sem probal ?e tudi z navadno fino polirno pasto (Amway), malce bolj?e je, ampak ?e vedno se praska vidi. Mislim, da mi skoraj drugega kot malce bolj?a polirna pasta ne ostane, raje to, kot pa da dam komu to ven polirat. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem probal ?e tudi z navadno fino polirno pasto (Amway), malce bolj?e je, ampak ?e vedno se praska vidi. Mislim, da mi skoraj drugega kot malce bolj?a polirna pasta ne ostane, raje to, kot pa da dam komu to ven polirat. :bravo:

 

samo pazi,ker pri globokih praskah se zna zgodit,da pride? skozi lak(kot se je zgodilo tudi meni) sramezljiv

Mazde imajo namre? zelo tanko plast prozornega laka gor.Raje to spoliraj malo bolj?e.

Pod kotom se bo prasko vedno videlo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.