Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani!

 

Problem je z Mazdo , da avto ne prime plina.

 

Mazda 323 sedan 1.5 16V sedan , letnik 1999 motor ZL, tipbj12l2

 

Avto v?ge normalno , obrati so nekje 1000 obr/min(mrzel) in po nekem ?asu padejo na cca 600 obr/min in ne torkira , skratka lepo te?e.Nato pritisne? na hitro na pedalo za plin in ga za?ne du?it , obrati padejo in spet po?asi narastejo(avto nima nobene mo?i-torkira).V primeru ko na pedalo za plin pritiska? po?asi potem ni takega du?enja , ampak vseeno je.

 

Na sve?kah je videti da ni pravega izgorevanja.Preizkusili smo tudi odklopiti lambdo sondo in je enak efekt.Pri odklopu Maf senzorja trenutno malo motor zaniha glede obratov in potem ko pritisne? na plin na za?etku lepo prime, nato nadalje pa ga du?i, torej nekako obratno ko je maf priklju?en.

 

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Prej je bilo du?enja manj , po ?asu ko je bila ??i??ena loputa za plin pa je to bolj intezivno.

 

Kaj bi lahko nagajalo?

 

Hvala ?e v naprej in lep pozdrav!

 

Sisko

Napisano

?ivjo Sisko,

 

sam sem imel podoben problem, vendar ne vem ?e povsem enak. Po kar nekaj mesecih ugotavljanja kaj je ?lo narobe smo zamenjali razdelilec in kable, ki gredo na sve?ke in je bila stvar re?ena. Pred tem pa smo poskusili vse ?ivo, tudi razdiranje tanka in ?rpanje vode, pa aditive itd.

Napisano

Najverjetneje ne dela sistem za spreminjanje kota predv?iga na razdelilcu. Lahko je napaka na vakum sistemu, ali na mehani?nem delu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Preveri, ?e je ta cev kje preluknjana ali preparela - lahko ti vle?e 'fou?' zrak in ima? prerevno me?anico...

?e ni to preveri ?e sve?ke, kable, razdelilec - v tem vrstnem redu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ali je pomembno da je razdelilec enak mojemu ,ali ustreza od katere druge Mazde?

 

Kje natan?no je ta razdelilec(mogo?e slikca)?Ali mislite za ta razdelilec modula (v?igalno tuljavo) ,ki sta pritrjena zgoraj na blok motorja?

 

Preizkusil bom tudi z rabljenim Maf senzorjem od Mazde 1.5 16V ampak razlika je v ?tevilkah:

 

original:ZL 01 177400-2010

drug: ZL 01 197400-2010

 

LP

 

Sisko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.