Skoči na vsebino

Ropot, dim, te?ave z injektorji in ra?unalnikom..

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

?e vedno bijem bitko z mojo M6 (CD136, L2005).

Pred ?asom sem ?e prosil za pomo? ker avto pozimi ni v?igal, sledila je zamenjava IVT-ja, nakar nisem niti uspel dobo stestirat zadeve, ker je mraz popustil, a mislim da te?ava ?e ni povsem odpravljena.. zamenjan je bil tudi filter za gorivo.

Zaradi ?udnih zvokov klenkanja pri pospe?evanju in vo?nji (se mi zdi da nekje okoli 2500RPM) sem se oglasil na servisu ( Gama) in fantje so se trudili, da bi zadevo zrihtali, a trenutno ?e brez uspeha..

z rabljeno je bila zamenjana je bila ena od ?ob, ki ni pravilno delovala, a ?e vseeno med u?enjem ?ob pade komunikacija s testerjem. Ra?unalnik avta je bil uspe?no na novo sprogramiran, pri ?obah pa nikakor ne gre. Spotoma so bile zamenjane ?e podlo?ke na injektorjih in tesnilo pokrova. poskusili smo ?e z drugo elektroniko ?ob, pa isti rezultat, nekje na sredi postopka komunikacija pade..

 

Avto sicer pelje, a se mi zdi da precej kadi, nekako nima mo?i, pa tudi ropot me moti..

 

Ima morda kdo kak?no idejo kaj se ?e da narediti? Sli?al sem, da so pi nekaterih opliv v takih primerih module dali za nekaj ?asa na hladno (beri v skrinjo) in nato nadaljevali..

 

V naprej hvala!

 

PS: Nabavil sem sen?nike ( http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-6-Estate-02-08...item4836cf5fdb) , nekaj podobnega kot original na Mazdi ( http://www.mazda.interclasscars.si/konfigu...?u=10&g=414 ) ?e koga zanimakako zadeva izgleda lahko vidi pri meni...

Napisano

 

PS: Nabavil sem sen?nike ( http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-6-Estate-02-08...item4836cf5fdb) , nekaj podobnega kot original na Mazdi ( http://www.mazda.interclasscars.si/konfigu...?u=10&g=414 ) ?e koga zanimakako zadeva izgleda lahko vidi pri meni...

 

 

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

 

Monta?a je enostavna, par minut pa so gor. Se povsem prilegajo odprtinam. Okna zadaj se normalno odpirajo, med vo?njo ni? ne ropota ali vibrira. usnje se bistveno manj segreje na socu. :jupiii:

Kar se ti?e otrok je zadaj super, ker zadeva ostane na mestu kljub odprtemu oknu. Sneti se da le ob odprtih vratih - z enostavnim potegom sname? sen?nik iz zati?ev.

Tudi ostali se snamejo povsem enostavno, kar se mi zdi super za prehod na temnej?e zimske dneve.

Nisem pa povsem prepri?an kako bodo notranji organi :policaj: zadovoljni... ima kdo kak?ne izku?nje?

 

Prilepim ob priliki ?e kak?no fotko..

 

Pa glede mojih te?av, kak?en nasvet, ideja? Danes sem opazil da zna biti tudi speljevanje v klanec malo problemati?no.. Pozabil sem tudi omeniti zamik pri speljevanju/pospe?evanju...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?

 

Imam te sen?nike od prvega dne (skoraj pet let). Sem jih dal vmes enkrat dol in mi je kar nekaj manjkalo. Pa ?e avto se precej bolj segreva na soncu, ?e jih ni, tako, da jih ve? ne dajem dol. Super je tudi, ker se popolnoma ni? ne vidi v avto (zadnji sede?i, prtlja?nik).

Monta?a: na vratih na okvir okna zalepi? 2-3 plasti?ne kljukice, ki zgoraj dr?ijo okvir mre?e, na dnu ga pa dr?i tapeta vrat / na zadnjih stranski ?ipah (karavan) stoji vpet v plasti?nem okvirju ?ipe / za okno na prtlja?nih vratih pa zatakne? dve kovinski kljukici za zgornjo plastiko okoli okna, spodaj se pa vpne v rob med ?ipo in plastiko. 1,2,3 in so gor oz. dol.

Policisti ni? ne te?ijo. Le enkrat sem imel problem na mejnem prehodu (pono?i), ko je kolegica zadaj sedela in se jo sploh ni videlo, pa sem odprl zadnje okno in ni? pomagalo, ker mre?a ostane na mestu, nato sem se spomnil pri?gati stropno lu?ko in se jo je lepo videlo, da je bil policist zadovoljen. Druga?e bi pa pa? ven stopila...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.