Skoči na vsebino

tuning Mazde MX-5 1.8 (l. 2001)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

Napisano

Od zgoraj na?tetit tuning opcij, bi jaz verjetno izbral kompresor. Kolega se je pred ?asom zanima za njegovo vgradnjo v svojo Miato in mu je nek obvlada? rekel, da mu vgradi za 1000 ? vse komplet, kar se mi zdi blazno ugodno! :danzoman::bravo:

 

Kaj si mislil pa s tistim pra?anje MX5 2.5 pa te nisem zastopu, ker 2.5 motor v MX5 nikoli ni bil, razen ?e je pri?lo do kake tipkarske napake! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

?e te zanima ali pa?ejo NB FL/mk2,5 lu?i na NBpredFL/mk2, potem je odgovor ne oz. ja pod pogojem dodatnih predelav na elektriki in karoseriji.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Ta motor je odlicen za tuning. Turbina bi bila kar dobra izbira. Pricakujes lahko okoli 250KM iz 1.8 motoja.

Cene pa od 3000 EUR naprej za tak poseg.

 

S kompresorjem je vec dela in manj "konjev". Osebno bi raje izbral turbino.

 

Atmo tuning, obdelava glave motorja, nove odmicne, sportni izpusni kolekotr in izpuh, elektornika.

Ko se vse sesteje smo spet blizu 3000 EUR.

 

 

Pri nas smo naredili ze kar nekaj takih predelav tako da sama izvedba ni problem.

 

 

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

 

Kaj pa ?e bi zamenjal kompelten motor z 1.8 BPT

 

poglej mal po netu, jih je kr neki takih.

 

 

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.