Skoči na vsebino

tuning Mazde MX-5 1.8 (l. 2001)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

Napisano

Od zgoraj na?tetit tuning opcij, bi jaz verjetno izbral kompresor. Kolega se je pred ?asom zanima za njegovo vgradnjo v svojo Miato in mu je nek obvlada? rekel, da mu vgradi za 1000 ? vse komplet, kar se mi zdi blazno ugodno! :danzoman::bravo:

 

Kaj si mislil pa s tistim pra?anje MX5 2.5 pa te nisem zastopu, ker 2.5 motor v MX5 nikoli ni bil, razen ?e je pri?lo do kake tipkarske napake! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

?e te zanima ali pa?ejo NB FL/mk2,5 lu?i na NBpredFL/mk2, potem je odgovor ne oz. ja pod pogojem dodatnih predelav na elektriki in karoseriji.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Ta motor je odlicen za tuning. Turbina bi bila kar dobra izbira. Pricakujes lahko okoli 250KM iz 1.8 motoja.

Cene pa od 3000 EUR naprej za tak poseg.

 

S kompresorjem je vec dela in manj "konjev". Osebno bi raje izbral turbino.

 

Atmo tuning, obdelava glave motorja, nove odmicne, sportni izpusni kolekotr in izpuh, elektornika.

Ko se vse sesteje smo spet blizu 3000 EUR.

 

 

Pri nas smo naredili ze kar nekaj takih predelav tako da sama izvedba ni problem.

 

 

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Imam Mazdo MX-5 1.8 (143hp) letnik 2001. Zanima me koliko bi se dalo maksimalno iztisniti iz tega motorja in s katerimi posegi. Ob predpostavki, da motor ostane isti...

 

Obstajale naj bi nekako 3 opcije tuninga.

1. Namestitev turbine. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

2. Namestitev kompresorja. Kolik?na bi bila pridobitev mo?i, za kak?no ceno, kaj vse bi bilo potrebno poleg tega ?e zamenjati?

 

3. Zni?ati glavo, ??nekje sem prebral, da je mo?no pove?ati prostornino motorja??, ve?je odmi?ne gredi... Kolik?na bi bila pridobitev mo?i in za kak?no ceno?

 

Verjetno pa bi se mi spla?alo ne glede na to, katero od teh mo?nosti bi izbral zamenjati izpu?ni sistem, namestiti kvalitetni zra?ni filter, ki bo zajemal hladen zrak, zamenjati zavore s kak?nimi bolj zmogljivimi.

Kako je z vzdr?ljivostjo sklopke?

 

Kak?en vpliv imajo na obna?anje vozila distan?niki? Je to bolj styling ali tuning?

?el bi tudi iz obstoje?ih 215 17'' na 225 18''...

 

Kako je s homologiranjem teh predelav?

 

Zanima me ?e tole. Model MX-5 2.5 (nekje od letnika ??2001->2006??) ima na prednjem odbija?u ?e vgrajene meglenke, prednje lu?i imajo le?o. Zanima me ali pa?ejo tudi na mojo MX-5?

 

 

Kaj pa ?e bi zamenjal kompelten motor z 1.8 BPT

 

poglej mal po netu, jih je kr neki takih.

 

 

lp

Napisano

Kaj pa ?e bi zamenjal kompelten motor z 1.8 BPT

 

poglej mal po netu, jih je kr neki takih.

lp

 

Dej kak?en link, kjer je tak motor naprodaj

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.