Skoči na vsebino

Start & Stop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm glede na to, kako nas mojster ajvar u?i uporabljati ksenone, da bi zdr?ali ?imve?, se mi zdi funkcija start&stop totalna brca v temo oz voda na mlin vsem, ki izdelujejo komponente ob?utljive na nihanja el. napetosti. Po eni strani ni dobro ksenona stalno pri?igat in uga?at, zato se npr. jaz na kratke in dnevne fure fijakam z meglenkami, kje so ?e ostale komponente, npr zaganja? (dvomim, da je kaj izbolj?an oz zmogljivej?i), akumulator, ostali sistemi, npr klima se stalno pri?iga in uga?a....

 

Vse za ekologijo. Da bi se lotili pa velikih industrijskih onesna?evalcev... pa ne pade nobenem na pamet. Ampak z DPF je enako.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.

 

Tole sem na?u na Wiki

The European model of the Mazda3 will include the i-stop feature which is claimed to increase fuel economy in cities by roughly 12%.[21] This feature stops the engine each time the car comes to a complete stop, it quickly starts up again without the need of a starter when the vehicle proceeds.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3

Napisano

?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.

 

Tole sem na?u na Wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3

 

?e mogo?e. Jaz sem vozil BMW 316D letnik 2009 in men se je zdelo da sli?im zaganja?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.