Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, ker nimam pravic odpiranja novih temj v DIY forumu, sem se odlo?il da ga postam sem, ker mislim da 3/4 mazd poka v volanu.

 

Skratka ker sem pri svoji mazdi menjal vse roke, kon?nike,.....blablabla ter ker je nako pokanje ?e ostalo sem se odlo?il malo poguglati in na?el naslednje (danes bom sam sprobal):

 

http://www.finishlineperformance.com/pdf/m...001-07-1738.pdf

 

http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/22...ml#entry1484458

 

 

Zanima me samo, kak?no mast priporo?ate (za le?aje, grafitno,......)

 

Lp

 

P.S. Ker mislim da bo to ve?im uporabnikom foruma pri?lo prav, napro?am moderatorja, ?e lahko to temo prestavi v DIY forum.

Napisano

Naj bi pomagalo samo premik volana not in ven, ter gor in dol. Najprej to poskusi, in ?e ne bo delovalo pa po tem pdfju na novo namazat.

 

Premikanje volana sm probu, delovalo je za cca.10km (ve?krat napisano na angle?kem forumu, dokon?no se re?i z novim mazanjem z "super grease"), tak da zdej grem kar naprej po PDFju. Zanima me samo katero mast naj uporabim.... Vsi predlogi dobrodo?li.

 

Lp

Napisano

Premikanje volana sm probu, delovalo je za cca.10km (ve?krat napisano na angle?kem forumu, dokon?no se re?i z novim mazanjem z "super grease"), tak da zdej grem kar naprej po PDFju. Zanima me samo katero mast naj uporabim.... Vsi predlogi dobrodo?li.

 

Lp

 

Pozdravljeni!

Tudi meni poka v volanu pa sem menjal amortizerje pa gumice na amortizerjih pa isto!

Premikanje volana not ven res pomaga vendar le za nekaj 10 km potem pa isto!

Zra?nosti nima ni? vendar poka pa kar naprej!se mi zdi da zej ko sem menjal gume se ?e bolj ?uti!

A LAHKO KDO DEFINIRA NAPAKO?TO?NO RE?E, TO SEM MENJAL, PA JE!?kje naj bi z mastjo nama?em???

hvala

Napisano

V?eraj namastil pa ni ni? bolj?e. Po natan?nem pregledu na dvigalu za optiko se je ugotovilo da poka v volanski letvi, zra?nosti pa ni nobene, tako da optika se je nastavila glede letve pa "ne diraj lava dok spava". Zanimivo pa je da za?ne pokati k je avto zagret, danes zjutraj, ko je bilo mrzlo, niti enkrat ni po?ilo. Ka?e da je servo olje ze bolj bogo, ko se segreje za?ne pokat, sicer pa barva deluje ?e kr uredu smrdi pa po za?ganem. Bom zamenju olje in poro?al.

 

Lp

 

@mihael1: vse pi?e v prvem postu na dveh linkih.

Napisano

Zgleda, da sem prehitro napisal prej?nji post. Pokanje je izginilo, se pravi zgornji DIY deluje, nevem pa za koliko ?asa.

 

Lp Tilen

Napisano

V?eraj namastil pa ni ni? bolj?e. Po natan?nem pregledu na dvigalu za optiko se je ugotovilo da poka v volanski letvi, zra?nosti pa ni nobene, tako da optika se je nastavila glede letve pa "ne diraj lava dok spava". Zanimivo pa je da za?ne pokati k je avto zagret, danes zjutraj, ko je bilo mrzlo, niti enkrat ni po?ilo. Ka?e da je servo olje ze bolj bogo, ko se segreje za?ne pokat, sicer pa barva deluje ?e kr uredu smrdi pa po za?ganem. Bom zamenju olje in poro?al.

 

Lp

 

@mihael1: vse pi?e v prvem postu na dveh linkih.

 

ja meni je isto v Avstriji na servisu priporo?il menjavo olja za volan, glede mojega vpra?anja o mazanju letve, mi je pa skoraj isto odgovoril "ne diraj dok ide"

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.