Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?elel sem zamenjati prednji po?eni okvir registrske tablice, vendar sem naletel na te?ave. Zanima me, kak?en je pravilni postopek za odstranitev okvirja. Ne vem namre?, kako priti za okvir, kjer matica dr?i vijak.

- Poizkusil sem skozi podvozje - tam je neka za??itna plastika - vendar je tista plastika fiksirana tudi nekje znotraj motorja.

- Poizkusil sem tudi skozi haubo, kjer je videti, da je mo?no odstraniti prednji del (mre?ica), vendar se en vijak no?e odtegnit - ko ga odtegujem, je ob?utek kot da bi bil na vzmeti, saj mi ga avtomatsko potisne nazaj, v kontra smer odtegovanja.

 

Menim, da je slednji postopek pravilen, vendar bi vseeno rad potrdilo, preden naredim nepotrebno ?kodo.

 

Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tak sem jaz leta 2000 Gianra kupil. Takrat za 200k SIT. Samo menjaval: gonilka, šifterji, vilce, zic štanga, 2x diski (komplet), pesto, ...   Sem na to kupil Scott-a. Brezkompromisno deluje 99%. No šifterje XT sem uničil.   Al je firma res zanič, ali pa si dal premalo dnarja,....   Mene je takrat Giant premamil, ker je imel hidravlične diske, kar Scott ni imel, je imel cel kup SR Suntor in ubranded opreme. Evo ti ga na....
    • Ravno pred nekaj dnevi je @mazdaman pisal, da mu je crknila baterija mild hibrid sistema na CX-60…       
    • Če jaz prav zastopim vozilo shranjuje energijo pri zaviranju in prostem upočesnejevanju v majhno baterijo, nato pa to energijo poravi za električne porabnike, pomaga pri pospeševanju, i stop sistemu ipd. Vglavnem prrihranek je minimalen, ni pa skrbi d abi ta beterija crknila, ker nisem še zaznal, da se je komu to zgodilo.
    • se pravi je odpadel vijak ker si slabo servis naredil?
    • Tole je že za v razpiz... Danes, komaj 2 tedna po končani 4mesečni bolniški, sem imel spet velike šanse, da se razsujem. Na ravnem, samo kilometer po končanem spustu, mi je izpadel vijak zadaj iz nihajke. Krasna reč ko ti zadnji konec kolesa nekontrolirano prestavlja levo desno. Če bi se to zgodilo samo malo prej na spustu kjer sem ovinke zalagal na polno...   Nikoli več ne kupim kolesa Cube. To je pa tak jajc. Kolo je staro 6 let in že od novega vseskozi kaj zaje... poleg tega da sem moral menjat od vilic do bremz in diskov in felten, ker so bile že nove zanič.  Te cube jajca sem nazadnje servisiral jeseni, ko sem vse vijake nihajke odvil, namazal z modrim loctete varovalom in ustrezno privil z momentključem.  Ta jajca od cube še vedno gledam pri hiši, ker ga imam za na morje, ker s tanovim biciklom ne spravim štirih koles na prtljažnik na kljuki. Danes sem se vozil z njim, ker sem dal nov bicikel na servis da zamenjajo zvito gonilko.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.