Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imam problem, avto vle?e v desno ko spusti? volan, bil na optiki, optika normala, amortizerji dobri, na cosmos-u dejali, da je to normalno. Ima ?e kdo tak problem oziroma kako ga je re?il. (letnik 2005/82.000 km, 136 KM, diesel)

 

Hvala za odgovore in mnenja

 

lp Dii

Napisano

Men ga je vleklo v desno, pa sem ga peljal na optiko in vuala, ne vle?e ve?, tak da se mi zi da ni to normalno...

 

Normalno pa je da ?e ima? 17 col plati??a in na cesti neravnino (naprimer kanal od kamionov) te pa potegne vanjo...

 

P.s. preveri tlak v pneumatikah...

 

Lp

Napisano

Ne to ni normalno, ne vem kako lahko re?e to servis - prvo je optika (lahko da tudi povr?no naredijo), potem pa podvozje - zglobi, amortizerji....

 

A si kdaj kam prbu ali v kak?no luknjo zapeljal? Bremze so bile menjane kdaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.

Tudi meni nerazumliva te?ava

 

lp Dii

Napisano

Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.

Tudi meni nerazumliva te?ava

 

lp Dii

 

Gume na V - horizontalnosigurno - to sem imel jaz na Mazdi 5 in je obe prvi pobralo notri po 5.000km, ali pa amortizerji, ki se poslavljajo enako povesijo gumo na notri in obremenijo notranji rob

 

Jaz bi ?el ?e enkrat na optiko, kjer imajo opti?no namerilno napravo.

 

Pobira vse 4 ali prve samo?

 

zato te spra?ujem kje pobira:

http://forum.mazda6club.com/newbie-section...de-cupping.html

 

When the wheels are turned out, toe is negative (-) - to sem imel jaz v V, kot sem rekel....

 

preberi si, kolega je imel res ta problem - je nastavil (tudi servis ni znal) in potem ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Isti problem. Isto pri avtooptiki. Ista ma?ina kot pri ?panu. Naredil optiko vse ok, avto v desno. Avtomehanika Edo Bu?an; Tacen- na?telal previs+ na novo optika vseskupaj nekaj ?ez 100 evrov. Je mel pa ful dela je blo zarustan tko da je mogu polosovino ven dat da je lahko vse odpel. Prvi? mu je cajta zmanjkal, tako da je mogu vse nazaj sestavit narest optiko in potem ?ez 3 dni jovo na novo.

Priporo?am

Napisano

jaz osebno interclass tr?a?ka (kam so peljali ne vem)

 

on pa mislim da tudi tacen nekje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.