Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Zato, da ne rabiš imet velikega ICE motorja s 150KM ali več. Za poganjanje generatorja je dobr že manjši, ki deluje v najobolj optimalnih obratih in goni generator. Žal pa tole vidimo, da ni glih najbolje izpadlo. Aja pa da ni treba menjalnika pa vse to uparjat še z elektromotorjem za pogon. Tko daš pa navadnemo BEV manjšo baterijo in samo dodaš ICE motor in generator. To je zelo enostavna rešitev. Po domače povedano. K da bi tesli ruknil v prtljažnik en bencinski generator za dopolnjevat elektriko. Bi pa moral dat vsaj nekje 20kW od sebe.
-
Mazda gre kontra .. vsaj s temi EV kitajskimi rebadgi. Nič gumbov pa ogromna tablica not. Bi rekel, da se jim je zmešalo, al so pa res tolk za cajtom, da morajo dat še to fazo čez in čez 5 let spet gumbe nazaj.
-
Jaz bom volu tistgua, k mi bo spet dau turističke vovečerje... lohk pa tud boužičnce. Kadu da več tourej.