Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 323f 1.6 16V letnik 2003, 105.000 prevo?enih, s katero so se v zadnjem mesecu za?ele te?ave, avto je za?el cukati. Na?eloma mi avto ne cuka po mestu, ko naredim dalj?o relacijo mi po nekem ?asu za?ne cukati in to zgleda tako, da ko ho?em dodati gas, se ta takoj ne odzove ampak "zagrabi" prepozno. Na obratih se to ni? ne pozna! Ima mogo?e kdo ka?en nasvet kaj narediti? Mehanik mi je rekel, da bo potrebno menjati senzor za zrak! Hvala za mnenja in lep pozdrav.

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 323f 1.6 16V letnik 2003, 105.000 prevo?enih, s katero so se v zadnjem mesecu za?ele te?ave, avto je za?el cukati. Na?eloma mi avto ne cuka po mestu, ko naredim dalj?o relacijo mi po nekem ?asu za?ne cukati in to zgleda tako, da ko ho?em dodati gas, se ta takoj ne odzove ampak "zagrabi" prepozno. Na obratih se to ni? ne pozna! Ima mogo?e kdo ka?en nasvet kaj narediti? Mehanik mi je rekel, da bo potrebno menjati senzor za zrak! Hvala za mnenja in lep pozdrav.

 

 

Haj

 

Kdaj si nazadnje menjal sve?ke?

 

 

lp saso

Napisano

Haj

 

Kdaj si nazadnje menjal sve?ke?

lp saso

 

Pozdravljen, sve?ke so bile menjane septembra 2010, to ne more biti razlog, vsaj po moje, no druga?e da popravim svoje prvo vpra?nje, zdaj mi je za?el ?e cukati po mestu in to takoj ko speljem!

 

LP,

Grega

 

V tej temi je bilo nedolg nazaj velik govora Druga?e je pa fajn najprej mal prebrskat forum,da se teme ne duplicirajo <_<

 

Ups, sem ?tartal na prvo in nisem niti pogledal, sem nov tu gor! Hvala!!!

 

LP

Napisano

Pozdravljen, sve?ke so bile menjane septembra 2010, to ne more biti razlog, vsaj po moje, no druga?e da popravim svoje prvo vpra?nje, zdaj mi je za?el ?e cukati po mestu in to takoj ko speljem!

 

LP,

Grega

Ups, sem ?tartal na prvo in nisem niti pogledal, sem nov tu gor! Hvala!!!

 

LP

 

Pozdravljeni.

 

Ja, kot je reku tauko smo tale (moj) problem obravnavali nedolgo tega hehe ...

Ker od takrat redno spremljam "Mazda Forum", ki je ITAK ?ista zmaga, moram re?i da so tele 323f 1.6 o?itno "serijsko problemati?ne" hehe :)

 

Osebno sem pa? sprobal ?e toyoto in nisanna, pa moram re? da noben ni delal problemov... Je pa res pr mojem primeru ?lo za eno veliko ?love?ko "?lamparijo" ... Od takrat avto deluje brez problema :)

Kot laik ti svetujem, da prebere? cel forum...je ogromno tem na "cukanje" hehe

 

Vso sre?o in lep pozdrav.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.