Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani,

 

kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. :)

 

Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce.

 

Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. :) Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira.

Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo.

 

Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom.

Napisano

Spo?tovani,

 

kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. :)

 

Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce.

 

Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. :) Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira.

Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo.

 

Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom.

 

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

 

Avto je bil na uradnem servisu pr ?erbineku v MB...mo?no da so kaj zajeb..li...Sem peljal potem k znancu k je mahanik, pa ni vedu kje ti?i "zajec", tako da sem kot "popoln laik" ?e skoraj obupal nad mazdami hehe :)

Konec tedna ga peljem ?e na en "pregled" pol pa bom vidu kako in kaj...

 

Hvala zaenkrat.

Napisano

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

 

Mogo?e bo zvenelo ?udno ampak jaz sem imel podoben primer na prej?nji F-ki enkrat ko sem dal not sve?ke BOSCH me je avto zajebaval pa nih?e ni ugotovil zakaj cuka, pa nima mo?i!Potem pa slu?ajno grem v Avstriji na servisu po nek nadomesten del pa sem ga vprasal ?efa tam,kaj bi lahk blo, pa povedal kaj vse sem menjal pa je prvo vprasal za sve?ke in rekel ven z njimi!in res!sem dal not potem NGK in 100% razlika!Pa ne delam reklame za kogarkoli!!!1.6 motor mora imet NGK sve?ke, z oznako BCPR6E-katalo?ka za sve?ke je pa ?t.11!

Lahko pa tudi, da ti je pri menjavi filtra za gorivo kontra cevi priklopil na filter!tudi to so menda ?e bili primeri!

jepa o?itno nekaj pri servisu ti zamu?kal!(?eti po tem to dela)

ps pa ce ti je diske menjal, preglej ?e se kolesa neovirano vrtijo!!!!!(da ne gredo trdo!

pa uspe?no

Napisano

Mihael,

 

hvala za tvoje informacije. Res so mi na servisu menjali sve?ke...?e prej so ble not Boschove..tudi nove so Boschove...sem pla?al 80?...za popizd..bom probal ?e NGK... Druga? pa sem PREBRAL forum :), zbral vse mo?ne "napake", ki bi bile morda vzrok za "cukanje" .. (tudi tvoja opcija je na seznamu) in grem jutr z njimi k mehaniku. Pol pa javim kako in kaj.

 

Spet hvala Vsem skupaj :)

 

LP

 

:)

Napisano

Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki.

Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki.

Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba.

 

Ja ma? prav!preveri prvo vse cevi pol pa naprej!
Napisano

Spo?tovani.

 

Takole, Mazda 323f 1.6i je bila "temeljito" pregledana in sicer:

-odklopil lambda sondo in probal ?e ?e cuka...avto ?e cuka :)

-menjane sve?ke...sedaj nove NGK

-preverjene vse cevke in cevi....vse ok in pravilno priklopljene (so mi iz Mazda Celovec poslali na?rt za priklop vseh cevk)...tudi ve?er pogledal ?e slu?ajno kje prebija, pa je ok

-EGR ventil spucan

-v?igalni tuljavi ok

-menjana tesnila na ?obah (nabavil orginalne "dihtunge"...8 komadov= jebenih 31?...za znoret)...

 

?e sre?a, da je mehanik, ki je to pregledal, nardil vse skupaj za borih 10?... je rekel, da mi iz "principa" ne bo ni? kasiral, dokler zadevi ne pride do konca :) Sedaj grem pogledat ?e k enemu znancu, ki je specializiran za "ventile" - bojda lahko on nekaj zmeri in pregleda.

 

Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.

 

Ali morda obstaja ?e kak?na ideja ali mo?nost, ki bi jo bilo potrebno in vredno poizkusiti??

 

Za vse informacije se vam vnaprej zahvaljujem.

 

P.S. Upam, da pridem zadevi do dna, preden se mi utrga hehe :))

 

Lep pozdrav.

Napisano

Kaj pa senzor temperature zraka - oz loputa zraka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a drugo lambdo ste tud probal dat?

 

Probal drugo sondo pa isto...avto cuka :)

Hm..senzor temperature zraka pa ?e nismo "pregledal" -to bo verjetno naslednja poteza.

 

Hvala za informacije :)

 

Lp.

Napisano

Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret.

33112_1.png

Napisano

Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil :bravo:

Napisano

Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil :bravo:

 

 

Hmm... po bencinu zaenkrat ?e ne smrdi :) je pa potro?nja res zelo narasla :)

Z zadevo nadaljujem po praznikih, tako da javim kako in kaj sem re?il.

 

Spet hvala za vse informacije :)

 

Lp

Napisano

Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret.

 

no to ja.....mal sem narobe napisu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra...

 

Uh...hvala YavarYe X6V6. Tale pa se me zdi najbolj verjetna :) Sicer sem laik na tem podor?ju, vendar so simptomi najbolj podobni temu. Grem jutri do mehanika, mam spisek vseh mo?nih "napak", pol pa upam, da ?e enkrat zaklju?im s temi problemi. :) Upam samo, da tole ni predrago ...

 

V prihodnjih dneh javim kako je ?lo. :)

 

Lp.

Napisano

Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.

 

Ne vem, ?e ste ?e pogledali, jazst sem imel identi?ne probleme, kriva pa je bla po?ena rebrasta cev. Sre?no s popravilom.

Napisano

Spo?tovani "Mazda?i",

 

problem je re?en. Saj ne vem, ?e naj koga zadavim al ne hehe...

Pri menjavi zobatega jermena slednjega niso pravilno namestili na zob?enik al odmi?ne gredi ???(hmm...ker sm laik ne vem bolj podrobno razlo?it...nekaj takega mi je razlagal mehanik), zato imam "baje" sre?o da ni motor skupaj zru?il. :) Mehanik je najprej probal nov senzor pretoka zrava, pa je avto ?e vedno "cukal". ?e sre?a, da ga je lahk pol vrnil, saj nov pride 204 ? (cena z DDV). Pol pa je reku, da mora motor "odpret" in da rabi mal ve? ?asa. Ko mi je po dveh dneh javil napako ?e sam ni mogel verjeti, da se lahko zgodi kaj tak?nega.

Verjetno se je na servisu kak?en novinec spravu nad moj avto, ker to pa res mora? bit konkretno nor da kej tak?nega zaj... :)

 

Skratka, sedaj dela Mazda tko kot bi morala ?e v za?etku...upam, da bo tole sedaj trajalo naslednjih 100k km. :)

 

Vsem VAM pa se iskreno zahvaljujem za vse koristne informacije.

 

Lep pozdrav.

Napisano

jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza :whatever:

Napisano

jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza :whatever:

 

Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jap,tut taki ?alabajzarji obstajajo :P Pol ne bi bli pa n? krivi k bi ti ma?ina zaribala :hudicek: (poznam primer,k so ?efu delal ta velik servis na audiju,pa so mu preve? jerman za?ponal; posledica: nakup novga motorja :S)

 

Fajn,da ti avto?ek tko dela kt more! Velik varnih km ti ?elim ?e naprej ;)

Napisano

Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?.

 

kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ;)

Napisano

kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ;)

 

?e se ne motim je blo govora o bencinrju. :closedeyes:

Pri mazdi sploh ne more? preve? in niti premal na?ponat zobatega jermena, ker ima "hidravli?ni" ?ponar :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.