Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

Napisano

ej, a je to tista iz stajerskega konca ? k je bla na bolhi?

 

naaah, zihr ni ker je lepsa. :)

 

A ne vid?,da je modra :P Ta se je res prodajala na primorskem koncu :harhar:

Napisano
:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

:D zadnji amortizeri so isti od vseh 323 modelov C,F,P in navadnih 323 to je preverjeno ker sem jih jaz na 2.0 menjal zadi za prve pa ne vem samo bi si upal trdit da so isti samo vzmeti so mocnejse ker je avto tezji ,ker ma ?traus od 1.5 vzmeti sportne in se je ful dol vsel

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

100% niso isti, druga? bi js obdr?al H&R vzmeti :D

Napisano

:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

Jaz bi vzel vrata :) una k so gola... vse gre dol s teh vrat k jih mam zdej :)

 

Kdaj ?

Kje?

Kok?

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

 

Kaj pa Focus RS, zakaj nisi pol kar od njega vzel roke :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

 

 

Evo update za na?o malo modro... :) zamenjan amortizer, feder in kon?nik :D avto je kar se ti?e podvozja zdej bp :D i??em ?e eno 14 col feltno ker je ta skrivlena. Dobil smo tut vrata ... zahvala BOBI-JU :D

 

 

?e vedno se i??e levi blatnik ter prednji odbija? pa po novem ?e feltna pa prednja leva lu? :)

 

?e ma kdo kej od tega mogo?e bi prosil ?e javi :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.