Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej lep pozdrav vsem, sem novope?eni ?lan foruma in lastnik Mazde6/karavan (cca. 1 leto), sicer sem lastnik mazde ?e 4 leta (prej sem imel 323/C- zelo zadovoljen z njo) in sem mislil, da bom tud z novo...kot sem sli?al od enega mehanika: tud mazde niso ve? to, kot se neko? bile, ker majo baje kitajci preve? prste vmes.

Te?ave so se za?ele ?isto normalno za ponedeljkovo jutro: zjutraj po pribli?no 15 km vo?nje, ho?em speljati in prestaviti iz 1. brzine v 2., ko je stopalka za sklopko trda prestavna ro?ica pa no?e v brzino. Po 3. ponovnem zagonu motorja stvar ista ( ko je motor ugasnjen sklopka ?isto trda menjalnik se prestavlja ?e bolje kot, ko je avto pri?gan, ko pa pri?gem avto, sklopka isto trda prestavljati se pa ne da). Bolj?, da ne povem, da se mi je mudilo na sestanek, vendar sem pogledal spodaj, ?e mi ni steklo olje za servo-tla so bila suha.

Popoldne, ko sem avto spravil v BTC je sledil drug ?ok: snela naj bi se cev za sklopko, vendar se ni. Drug dan zjutraj me kli?ejo, da je cev cela in da morajo pogledati sklopko. Po 4 dneh dobim avto nazaj (servis je bil skoraj 900 evrov- menjali so mi sklopko; ker se je "ko?ara zdrobila".

Sedaj po ene 14 dneh se mi zdi, da avto "ne vle?e" ve? kot je neko? in ko je neogret prvih 500m v 1. in 2. brzini "cuka". Razlika med sklopko prej in sedaj pa tudi ne opazim.

OK, stvar je taka, da je avto kupljen v SLO, jaz sem 3. lastnik (verjetno), servisi so redni pri uradnem servisu (razen manjka 1., zato mi garancija ne velja) in avto ?e ni prevozil 100.000km.

Predlogi in komentarji so dobrodo?li!

Napisano

To da avto ne gre, je verjetno da so ti pozabili nataknit kako cevko, al pa kako ?ico na kak senzor.

Tole s kuplungo pa je naravnost sme?no(seveda ne zate), pomoje so nekaj mutili, pelji nazaj in naj zrihtajo, pe ne se jim pustit takoj odpravit z besedami

"ja gospod nova kuplunga je gor(kar mo?no dvomom) se mora malo ulaufat"

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej lep pozdrav vsem, sem novope?eni ?lan foruma in lastnik Mazde6/karavan (cca. 1 leto), sicer sem lastnik mazde ?e 4 leta (prej sem imel 323/C- zelo zadovoljen z njo) in sem mislil, da bom tud z novo...kot sem sli?al od enega mehanika: tud mazde niso ve? to, kot se neko? bile, ker majo baje kitajci preve? prste vmes.

Te?ave so se za?ele ?isto normalno za ponedeljkovo jutro: zjutraj po pribli?no 15 km vo?nje, ho?em speljati in prestaviti iz 1. brzine v 2., ko je stopalka za sklopko trda prestavna ro?ica pa no?e v brzino. Po 3. ponovnem zagonu motorja stvar ista ( ko je motor ugasnjen sklopka ?isto trda menjalnik se prestavlja ?e bolje kot, ko je avto pri?gan, ko pa pri?gem avto, sklopka isto trda prestavljati se pa ne da). Bolj?, da ne povem, da se mi je mudilo na sestanek, vendar sem pogledal spodaj, ?e mi ni steklo olje za servo-tla so bila suha.

Popoldne, ko sem avto spravil v BTC je sledil drug ?ok: snela naj bi se cev za sklopko, vendar se ni. Drug dan zjutraj me kli?ejo, da je cev cela in da morajo pogledati sklopko. Po 4 dneh dobim avto nazaj (servis je bil skoraj 900 evrov- menjali so mi sklopko; ker se je "ko?ara zdrobila".

Sedaj po ene 14 dneh se mi zdi, da avto "ne vle?e" ve? kot je neko? in ko je neogret prvih 500m v 1. in 2. brzini "cuka". Razlika med sklopko prej in sedaj pa tudi ne opazim.

OK, stvar je taka, da je avto kupljen v SLO, jaz sem 3. lastnik (verjetno), servisi so redni pri uradnem servisu (razen manjka 1., zato mi garancija ne velja) in avto ?e ni prevozil 100.000km.

Predlogi in komentarji so dobrodo?li!

 

ja bo kar dr?al tale komentar!

?e menja? sklopko, potem mora avto vsaj prvih nekaj 1000km. se ful poznat, da potegne velik bolje kot prej!!!!to , da cuka pa nima kaksne veze z menjalnikom, ampak so ti res pozabili ksn kabel al pa cevko nazaj priklopit al pa se ti je sama mogo?e snela!

pa? dejstvo je, da bi mogel ob novi sklopki avto fuul bolj vle?ti ne pa manj!!!!!!

pa pri 100.000km, ne bi smel menjalnik ali pa skilopka niti pod razno crkniti!!!!

p.s. kak?na cev za sklopko naj bi se snela????????vpra?aj serviserje, da ti poka?ejo pa obrazlo?ijo ?emu slu?i tista "sneta"cev!pa ja nima? ?ice za sklopko kot npr.stari wv-ji!!!

Na foromu je eden dober mehankar za Mazde, dej mal pobrskaj pa ga najdi!

Napisano

ja bo kar dr?al tale komentar!

?e menja? sklopko, potem mora avto vsaj prvih nekaj 1000km. se ful poznat, da potegne velik bolje kot prej!!!!to , da cuka pa nima kaksne veze z menjalnikom, ampak so ti res pozabili ksn kabel al pa cevko nazaj priklopit al pa se ti je sama mogo?e snela!

pa? dejstvo je, da bi mogel ob novi sklopki avto fuul bolj vle?ti ne pa manj!!!!!!

pa pri 100.000km, ne bi smel menjalnik ali pa skilopka niti pod razno crkniti!!!!

p.s. kak?na cev za sklopko naj bi se snela????????vpra?aj serviserje, da ti poka?ejo pa obrazlo?ijo ?emu slu?i tista "sneta"cev!pa ja nima? ?ice za sklopko kot npr.stari wv-ji!!!

Na foromu je eden dober mehankar za Mazde, dej mal pobrskaj pa ga najdi!

 

Lej v 31 letnem ?raufanju, lahko ob tem komentarju samo krepnem od smeha. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo, sm rabu neki dolg cajta, da napi?em, da kar se ti?e cukanja sm mogo?e sam mal preve? ob?utljiv. Fora je v tem, da ne opazim nobene razlike med tem kaj je bilo prej in kaj je sedaj, se prav da mi je sklopka crknla sam od sebe brez opozorila, da bi se kaj zatikal al pa cukal mi je pa tud mal ?uden, ker pol nikol ne ve? kdaj te bo pustu avto sredi ceste.

Ok zdej bi pa neki vpra?u, ker mi ni najbolj jasen: v priro?niku za uporabo oz. "recept bukvi" za mazdo mi ni jasen, ker tip motorja mam v avto, to me pa zanima zarad gum ker trenutno nimam pravih gor in jih moram zamenat....hvala za pomo?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.