Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.Spet problem s sklopko.Stvar je slde?e,nova sklopka +vztrajnik trese.Tresenje se pojavi pri speljevanju in pri prestavljanju v ni?jo prestavo(bremzanju z motorjem). NAjprej sem mislu da se stvar mora udelat, ampak ni? bolj?e. A ima kdo kake podobne izku?ne.

 

 

Hvala! :(

Napisano

Pa so deli originalni? ;)

 

Ko je bilo potrebno menjati na moji 6ki, sem na nekem tujem forumu bral, da imajo neoriginalni vztrajniki kar nekaj te?av. :ne vem:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa so deli originalni? ;)

 

Ko je bilo potrebno menjati na moji 6ki, sem na nekem tujem forumu bral, da imajo neoriginalni vztrajniki kar nekaj te?av. :ne vem:

 

 

 

vztrajnik je od luk-a tudi gor je bil identi?en.

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.Spet problem s sklopko.Stvar je slde?e,nova sklopka +vztrajnik trese.Tresenje se pojavi pri speljevanju in pri prestavljanju v ni?jo prestavo(bremzanju z motorjem). NAjprej sem mislu da se stvar mora udelat, ampak ni? bolj?e. A ima kdo kake podobne izku?ne.

Hvala! :(

 

Pozdravljeni!

 

Imam isti problem kot si opisal. imam pa mazdo 6 CD120 (l2003). Trese pri prestavljanju v ni?jo prestavo in malo manj pri speljevanju. Tako je ?e 15k km in gre zalo po?asi na slab?e.

Prej?nji lastnik zamenjal sklopko (kupil pri herkulesu) vztrajnika pa ni. Menil sem da je kriv vztrajnik.

 

abi1 si zamenjal tudi potisni le?aj in ko?aro?

Koliko te je stalo popravilo+deli. Da se fizi?no in psihi?no pripravim :)

 

Lep pozdrav!

Napisano

to je vztrajnik, 100%. imel isto te?avo. V sklopu sem menjal ?e sklopko ( preventivno, ker je pa? bilo ?e vse razdrto, imel sem pa 165 k km ). Vztrajnik ni poceni zadeva. Sam sem iskal najcenej?o varianto pri raznih posrednikih, vendar sem najcenej?ega (luk) dobil prek mehanika, ki je imel pri svojem dobavitelju 30% popust. poglej malo teme o vztrajnikih, kjer sem opisal svojo izku?njo. Sama menjava vztrajnika in sklopke je pri?la okoli 850?. ime mehanika pa tudi dobi? na forumu ;)

Napisano

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

www.gistel.si

Napisano

ne dajat od luk-a sklopko in vztrajnika ker imajo v ve?ini probleme z njimi...je res da so cenej?i od ostlih konkurten?nih znamk, ampak dosti manj kvalitetni. Se ne spla?a ?parat nai tistih par eurih razlike, ker te samo delo mnehanika pride drago ko ti mora ?e enkrat vse skupaj razdreti...

No?em bit pameten, govorim iz lastnih izku?enj!

 

kak?ne izku?nje pa ima??

Napisano

Menjal sklopko in vztrajnik na mojem avtu in po narejenih 5.000 kilometrih je bilo stanje podobno kot prej, pri speljevanju je treslo, ko si vozil na tempomatu navzdol po klancu se je avto zaletaval....potem za name?ek mi je ?e sinhron na peti brzini ?ol h vragu, pa sem na?el menjalnik na 6 prestav, kateri je imel ?e dobro "original" sklopko in vztrajnik in je zdaj kon?no mir :D

Vztrajnik od LUK-a in sklopko pa sem reklamiral...

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.