Skoči na vsebino

Poraba olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

bosti si imel v mislih 1l na 1000 km.tako kot ti je predhodnik rekel ,tudi2-3 l na 10 ooo km je ?e normalno.saj jih 10000 ne naredi? ?ez no?, glede na to da je avto star recimo 10 let.1l nba 1000 je pa kriza.na servisu so rekli in se strinjam do max 4l na 10.000 ?e gre kar je ve? ukrepaj.

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jest pa uporabljam olje Shell 10/40 prej pa sem probal tudi ?e ve? vrst oljj npr, Mobille, elf, castrol valvoline pa morm re?t da se je Valvoline najslab? obnesu.

:ne vem:

Napisano

?e gre? motor odpiratz so stro?ki prehudi,kakorkoli pogleda?.jaz mislim da 3-4 l ni sile na 10.000, seveda, najbolje je da malo proba?, vsakemu motorju tudi ne le?i vsako olje, ??e je pa ve? pa mislim, da je najbolje, da zamenja? motor.saj danes je toliko totalk, da za dolo?ene, recimo starej?e motorje ne bi smelo biti problema.jaz recimo pri modelu ba ne grem odpirat motor, ker ga dobim za 400,500 eur druzga s 100.000 km, ven pa not, tudi niso stro?ki pa je problem re?en.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kolk olja bo popapcal je najve? odvisn od kvalitete olja, to dr?i preverjeno.lahko ma? ?e tko zgonen motor pa ?e daa? kvaliteten olje v ma?ino ti ga bo sigurno za 50% man papcal kot kak?nega protona.pol je ?e zlo oziroma dost va?n ?e je sinteti?en olje!

 

LP Toma?

Napisano

kolk olja bo popapcal je najve? odvisn od kvalitete olja, to dr?i preverjeno.lahko ma? ?e tko zgonen motor pa ?e daa? kvaliteten olje v ma?ino ti ga bo sigurno za 50% man papcal kot kak?nega protona.pol je ?e zlo oziroma dost va?n ?e je sinteti?en olje!

 

LP Toma?

Kolk bo olja popapcal je odvisno PREDVSEM od viskoze in ne kvalitete. Vi?ja kot je viskoza, bolj je olje redko -> la?je te?e mimo obro?kov in prehodov -> ve? ga pokuri!

?e nalije? v star bencinski motor gosto 20W50 olje za stare dizle bo poraba olja minimalna. Bo pa tudi mazanje motorja slab?e in ?ivljenska doba kraj?a. To so dajali v stare stoenke, yugote, ...da ni tolk ?ru olja.

Bolj kvalitetna olja (navadno z vi?jo viskozo 0W, 5W...) pa tudi bolje podmazujejo motor (manj trenja na gibljivih delih) in s tem podalj?ujejo ?ivljensko dobo le-tega (nekateri visokotora?ni (racing) motorji, pa sploh ne bi delali optimalno brez full viskoznega olja - zaradi preslabega mazanja bi kmal zaribal).

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.Med sinteti?nimi in mineralnimi olji ,?e gleda? isto viskoznost je razlika predvsem v tem, da je v mineralnemu olju dosti ve? polimerov, vemo pa da z temperaturo in ?asom ti polimeri se razkrajajo in zato je tudi ?ivljenjska doba za mineralno olje kraj?a (?e gledamo da mora biti v mejah zagotovljene viskoznosti).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.

Torstorm hvala za opombo. Ima? prav. Sem ?e popravil.

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.