V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.
Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike.
Haha, sem ga klical, da sem zajebal in tankal prehitro pa me je potolažil, da bo zato dvignil trošarine, da ne bom bil slabe volje. Golob je moj prjatu.🤣
Sam ne po lastni želji. S tretjo generacijo so ukinili najboljši kompromis med všećnostjo modela in uporabnostjo, kar je 5 vratna limuzina. Zdaj gre pa samo na slabše... ne vem no kako naj to opišem, da ne primerjam glih z woke agendo.
Recimo, na atletskem mitingu mnogo raje gledam tekačice in skakalke v daljino ali v višino kot pa metalke diska in krogle. No trenutno gre v smeri metanja krogle in diska tud v avto industriji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.