Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

Napisano

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

 

ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?

www.gistel.si

Napisano

ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?

 

klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.

res sitno.

Napisano

klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.

res sitno.

 

?e ti oba klju?a nagajata, pomeni da ima? probleme z sprejemnikom ki sprejema signal iz trasponderja. Provaj razdret plastiko okrog kljucavnice in en kljuc dak tik ob sprejemnik z drugim pa prizgi avto...ce ti tako dela, ali menjas sprejemnik ali razrezes en kljuc in iz njega poberea ven transponder in ga zalepis direktno na sprejemnik, potem si lahko naredis pri kljucavnicarju navadne kljuce brez kode in ti bo avto normalno vzigal...to je najcenejsa varjanta...

www.gistel.si

Napisano

zna biti res tuljavica okoli klju?avnice ki bere kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ok, dodatne informacije - kaj se s stvarjo dogaja.

 

Klju?i in blokada motorja so o?itno ok.

 

Problem se je za?el pojavljati, ko sem zamenjal v?igalne tuljave, ker so mi stare (original) prebijale - iskra skakala kar direkt od tuljave na glavo motorja. Kot zanimivost naj povem, da se je problem z v?iganjem postavljal samo pri ogretem motorju, sicer ne.

Potem mi je mojster nazaj namontiral stare tuljave. Problem cukanja pri nizkih obratih in nemirnega prostega teka se je vrnil, izginil pa je problem z v?iganjem ogretega motorja. Nadomestni tuljavi je majster reklamiral in mi namontiral nove (od istega prozivajalca, vendar ne original). Od za?etka je zgledalo vse super in fajn in bil sem spet sre?en in vesel s svojo Majdo, nakar se mi pred dnevom, dvema ponovno zgodi, da avto no?e v?gat, ko je topel, vendar problem ni ve? tako radikalen kot prvi?.

 

Saj bom seveda spet klical mojstra, ampak da bi dobil dva kompleta zani? primerkov tuljav se mi zdi nekoliko nerealno?

?e vedno je sicer varianta kupit original nadomestno tuljavo in pa? stisnit zobe (ena stane okoli 180?)...

:ne vem:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No, samo da zaklju?im tole temo.

 

O?itno so nagajale nadomestne v?igalne tuljave poljskega proizvajalca. Pri tem smo zamenjali dva kompleta istega proizvajalca (ki je tudi trdil, da je bil ?e prvi komplet vredu), pa se je pri obeh dogajalo da avto s toplim motorjem ni hotel v?gati.

Sedaj imam nove tuljave nekega nem?kega proizvajalca in dosedaj se ?e enkrat ni zgodilo, da bi avto ne kresnil iz prve.

:ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aha…. Potem si tudi ti eden izmed tistih, ki parkira pred vrati Hoferjev, Lidlov in drugih štacun, kjer so “informativne” oznake za intervencijske površine? Pa na vseh parkiriščih so tudi “informativne” oznake za parkirišča rezervirana za invalide…😉… Te tudi ignoriraš, če ti to nek “vaš” prijatelj dovoli? Potem mi je pa povsem jasno, zakaj se tukaj tako obnašaš … Saj so tudi vsa opozorila “informativna”… Kot je že nekdo napisal… “egoizem na višku”…   Ja vem… spet bom izpadel tečen pa zoprn… 🤨   Moje pisanje je bilo sicer bolj za hec… ampak sedaj po takšnem odgovoru vidim, da mogoče pa to ni le hec… 
    • Zaposleni, ki je naš prijatelj. Prodaja Mazde. Če nam je on dovolil, že ve, kaj se sme in kje se ne sme parkirati. Tiste oznake na tleh so bolj informativne narave, kot kaj drugega resnega. 
    • A je kdo zanesljiv bolj proti Mariborskemu koncu? Morda za tako reč celo najboljše poklicat kar v Avstrijo ...
    • Tvoja niso ravno svetovni vrh. Ok, niso podn. Tak sredina.   Sam imam Borbet, ki so prodajana kot dodatna oprema za Hyundai. Samo v Nemčiji in samo na uradnih servisih. So kar lažja od originalnih. Imajo tudi edine na trgu pravi ET, ker v tej dimenziji preprosto ne obstaja. Al homologacija ali pa distančniki. OZ kovan je še krepko lažji. Samo bi rabil homologacijo ali distančnike.   Tudi japonci imajo Enkei, ki so bile včasih top. Pa je še ena boljša japonska firma, samo se ne spomnim.....   Mazdine niso dobre. Sodelavec je na prehodu asfalt na šoder, dve na M6 zvil, ker ga je spregledal...    Da se vrnem na temo. Če so neoriginalne resnično v tovarniških dimenzijah, jih podpiram. Vsa druga skropocala, ki malo odstopajo, pa ne. Če tvoje ustrezajo 👍
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.