Skoči na vsebino

Mazda 323 f (BJ) problemi s klju?em pri v?igu


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

 

ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?

 

klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.

res sitno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.

res sitno.

 

?e ti oba klju?a nagajata, pomeni da ima? probleme z sprejemnikom ki sprejema signal iz trasponderja. Provaj razdret plastiko okrog kljucavnice in en kljuc dak tik ob sprejemnik z drugim pa prizgi avto...ce ti tako dela, ali menjas sprejemnik ali razrezes en kljuc in iz njega poberea ven transponder in ga zalepis direktno na sprejemnik, potem si lahko naredis pri kljucavnicarju navadne kljuce brez kode in ti bo avto normalno vzigal...to je najcenejsa varjanta...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Ok, dodatne informacije - kaj se s stvarjo dogaja.

 

Klju?i in blokada motorja so o?itno ok.

 

Problem se je za?el pojavljati, ko sem zamenjal v?igalne tuljave, ker so mi stare (original) prebijale - iskra skakala kar direkt od tuljave na glavo motorja. Kot zanimivost naj povem, da se je problem z v?iganjem postavljal samo pri ogretem motorju, sicer ne.

Potem mi je mojster nazaj namontiral stare tuljave. Problem cukanja pri nizkih obratih in nemirnega prostega teka se je vrnil, izginil pa je problem z v?iganjem ogretega motorja. Nadomestni tuljavi je majster reklamiral in mi namontiral nove (od istega prozivajalca, vendar ne original). Od za?etka je zgledalo vse super in fajn in bil sem spet sre?en in vesel s svojo Majdo, nakar se mi pred dnevom, dvema ponovno zgodi, da avto no?e v?gat, ko je topel, vendar problem ni ve? tako radikalen kot prvi?.

 

Saj bom seveda spet klical mojstra, ampak da bi dobil dva kompleta zani? primerkov tuljav se mi zdi nekoliko nerealno?

?e vedno je sicer varianta kupit original nadomestno tuljavo in pa? stisnit zobe (ena stane okoli 180?)...

:ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No, samo da zaklju?im tole temo.

 

O?itno so nagajale nadomestne v?igalne tuljave poljskega proizvajalca. Pri tem smo zamenjali dva kompleta istega proizvajalca (ki je tudi trdil, da je bil ?e prvi komplet vredu), pa se je pri obeh dogajalo da avto s toplim motorjem ni hotel v?gati.

Sedaj imam nove tuljave nekega nem?kega proizvajalca in dosedaj se ?e enkrat ni zgodilo, da bi avto ne kresnil iz prve.

:ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.