Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ~ imam te?avo ki se ?e vleće 3 tedne .. Najprej se je za?elo ,da se pripeljem na ?iht vse ok ..Po koncu se vsedem v avto in tema nobenega znaka da bi v?gal... Probali smo vse ?ivo en teden mantre in ni? tema , nakar pobo?am ?ice ra?unalnika,ki je pod zra?nim filtrom in avto ?ude?no v?ge ,, Na kar ugotovim , da ne dela turbo to je trajalo en ?as pol pride mehanik , da bi ga odpelo ga v?ge in za?ne zelo ropotat vse je bilo v dimo ... pri?ge se lu?ka za motor in proti zdrs ..ugasnema avto in ponovno v?gema in dela normalno . Odpelje ga na test in ga pripelje nazaj pravi da turbo dela in res sem probal avto je delal bp. Po dveh urah cirka pridem v avto v?gem in zopet nenormalno ropota kadi .. gori lućka za motor in proti zdrs ... ga ugasnem in pri?gem ni? ni hotel nehat ropotat .. med tem sem menjal tudi ta ra?unalnik pod zra?nim filtrom in isto ..... poskuseo sem ga par krat pri?gat in ni? .... Drug dan poskusim zopet pri?ge normalno .... se peljem 10 km gre bp . Ko ga ugasnem in pri?gem 3 krat vsaki? v?ge .Naenkrat pa ga nisem niti pri?gal in je zagorela lu?ka za motor in proti zdrs .. Se vedo da bo zopet ropotal in res je zaćel opet ropotat ... Lepo prosim , ?e je kdo mel podoben primer , da mi pomaga res sem ubupal nih?e ve? ne ve pomagat od mehanikov ...

 

Hvala

Napisano

Lahko kak?no sliko teka magi?nega ra?unalnika pod fzra?nim filtrom, ker videl sem ?e sva?ta, samo tega pa v ?ivljenju ?e ne. ?zmeden?

 

Ti ima? eno bedasto te?avo z cevkami,

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko kak?no sliko teka magi?nega ra?unalnika pod fzra?nim filtrom, ker videl sem ?e sva?ta, samo tega pa v ?ivljenju ?e ne. ?zmeden?

 

Ti ima? eno bedasto te?avo z cevkami,

 

kolko vem je tam racunalnik od injektorjev. Ko imas problem z vakumi, ponavadi avto ne vlece, v nobenem primeru pa motor ne ropota.

www.gistel.si

Napisano

kolko vem je tam racunalnik od injektorjev. Ko imas problem z vakumi, ponavadi avto ne vlece, v nobenem primeru pa motor ne ropota.

 

Pod zra?ni filtrom je samo nekaj ni?-a in interkuler. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pod zra?ni filtrom je samo nekaj ni?-a in interkuler. :ne vem:

 

ni res nad intercolerjem za lucjo se nahaja ena majhna centrala...jo slikam popoldne ce hoces.

www.gistel.si

Napisano

kolko vem je tam racunalnik od injektorjev. Ko imas problem z vakumi, ponavadi avto ne vlece, v nobenem primeru pa motor ne ropota.

 

 

Ra?unalnik sem menjal in dela isto !

 

Lahko kak?no sliko teka magi?nega ra?unalnika pod fzra?nim filtrom, ker videl sem ?e sva?ta, samo tega pa v ?ivljenju ?e ne. ?zmeden?

 

Ti ima? eno bedasto te?avo z cevkami,

 

post-6450-1337939849_thumb.jpg

post-6450-1337940022_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.