Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj pravite na tak?en filter, ki gre v original box.....je bolj za okras ali je kej glasnosti od njega...ker moja Mazda je absolutno pretiha.....avspuh ?e pride na vrsto, samo prvo me tole zanima http://www.technoracing.si/1/sprintfilter/panelni.html

 

..ali se bolje spla?a vgraditi konusnega pa speljat hladen zrak do njega, samo potem je potrebno ?e tiste senzorje nekak po?lihtat, da bo vse delal tko kot je treba.

 

lp, Grega

Napisano

?e ho?e? zvok, obvezno konusnega, mogo?e celo zaprtega in OBVEZNO dovod hladnega zraka...

 

 

vgradni filter ne doprinese NI? dosti..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

...se pravi konusnega :) ...samo a ne bi blo bolje ?e bi konusnega imel v ?katli, mogo?e jo celo ?e s folijo oblo?il, da se ne bi toliko segrevala zaradi motorja in napeljal v to ?katlo ?e dodaten vir hladnega zraka.....ker ?e je filter odprt v motornem prostoru zna biti zaradi motorja zrak okoli njega kar vro? oz. topel.

Napisano

Pozabi na filter - izguba ?asa in denarja - brez pravega efekta! :P

Raje denar ?paraj za "avspuh"! :bravo:

Pa mislim, da je pred kratkim tekla debata na to temo - malo pobskaj po forumu! ?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

..avspuh pride...razmi?ljam o De-vitu, se moram malo pri njemu oglasit, tist denar bi ?e skup spacal samo potem je treba 1x na leto vse skupaj dol snet pa druzga gor, tega se mi pa res ne da delat, ?e bo pa treba pa bom, kaj pa ?em :) :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

no, bom ?e jaz napisal nekaj na to temo... sicer imam bolj izku?nje z Hondo na tem podro?ju, a verjetni ni velike razlike... ?portni filter, ?e ho?e? zvok, obvezno konusni, pa ne takega, ki je v ma?ini (primer http://www.mobisux.com/album/data/500/7561Picture_014.jpg) , raje nabavi pravi CAI, kjer je filter v odbija?u, dale? od vro?ega zraka motornega prostora... jaz sem imel konusni filter v ma?ini, pa je zvok bil res dober, ?e posebaj, ko se je vklopil VTEC, samo ko se je vse skupaj segrelo, ni ?el avto nikamor... nato sem kupil K&N vlo?ni filter za v box in je bilo tako, zvoka nobenega, avto pa je imel 15km/h manj?o kon?no hitrost :( pa sem to vrgel ven in nabavil CAI... performan?no je avto ?el kot prej, z navadnim filtrom, torej bolj?e kot z K&N filtrom in konusnim v motornem prostoru... pa ?e zvok je bil ?udovit...

 

sicer pa, kot ti je ?e bilo svetovano, raje nabavi dober izpuh, pa malo povpra?aj glede cene, ni De Vito zakon na tem podro?ju (kontaktiraj uporabnika erca na forumu www.hondateam-mb.com ali www.hondaaddict.com), znajo nekateri doma naredit za dosti manj denarja, zelo dobro zadevo.. pa kak?en izpu?ni kolektor in to je to.. ve?ja mo?, dober zvok, seveda pa je vse povezano z denarjem...

 

Lp

Napisano

thx za informacije...filta nisem nabavil...sem pa nabavil izpuh in to od Lau?a, ki mi je tudi najbli?je, zvok je glih prov lep, se ne dere tolk da bi se lih vsak obrnu....sam sm reku majstru naj da ?e debelej?o cev pa sm lih v?eri pod avto neki gledu in cevi ni menjal :blink: ,samo je vredu tudi tako :P ..spomladi pa styling, letos je pa potrebno blatnike zrihtat pa mal pleh ven na vakum potegnt...tko je, ?e je ?enska vozila avto 9 let :ne vem:

Napisano

?ivijo Grega!

 

Pravi? da si pri Lau?u nabavil izpuh, pa me zanima:

 

- Ali je inox za materijal?

- ali si nabavil cel sistem od kolektorja do zadnjega lonca, samo zadnji lonec ali nekaj vmes?

- koliko si pla?al za to?

- kje si peljal avto, v katero delavnico?

 

L.p. ?eljko

Napisano

ne..ne...nabavil sem samo zadnji lonec z nastavkom, lonec je prebarvan s ?rno barvo, s tem da sem zahteval ?e debelej?o cev od katalizatorja pa do zadnjega lonca, samo zgleda da tega ni naredil a ne :ne vem: , zvok je pa soliden. ?e bi dal dol ?e katalizator bi bil pa kar glasen, ker tako sem naredil pri prej?njem avtu samo mi sedaj do tega ni ve?. Sem pa ?e zdej moral jest tistega majstra prepri?evat naj mi da ?portnega gor ker mi je 5x reku da mi bojo tablce pobral (itak da ne bojo) pa da ne bom tehni?nega naredu (se da ?e zrihtat) pa take fore. Vse skupaj me je pri?lo 30.000 sit s tem da mi je ?e nekaj ?vasu pa ene objemke menju tako da za ta denar sem zadovoljen. Avto sem pa peljal v delavnico na Lesko?kovi cesti v Ljubljani. Sem pa zjutraj pri?el in ob 16.00 je bil fertik.

lp, Grega

Napisano

Hvala za pojasnilo. Verjetno bom ?el tudi jaz tam, ko bo ?as za menjavo (kar kmalu).

 

L.p. ?eljko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.