Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?as bo ?as ko bom moral tudi jaz zamenjat plo??ice in diske na MX5ki.

 

GLedal sem na netu, bral forume, iskal najcenej?e variante,... in sem bolj kot ne zmeden :)

 

Bi prosu ?e ima kdo izku?nje z kako je s kompatibilnostjo med razli?nimi znamkami diskov in plo??ic.

 

Ne rabim kak?nih sport in oh in sploh, samo nekaj da bo vsaj tako kot original, da zdr?i normalne obrementive in ob?asno hitrej?o vo?njo.

 

Ne bi rad kupil ?kart robe, ne bi dal pa tudi premo?enja za cel komplet - kao best buy ;)

 

Plo??ice sem najcenej?e na?el EBC Ultimax - kolikor razumem so to ?isto normalne kot zamenjava za original (skupaj komplet - cca 60 EUR, to je najceneje kar sem najdu).

Kolikor sem bral so ok, samo da so kao trde (mogo?e to velja za Green in vse ostale barve stuff?).

 

Diski pridejo malo dra?je, vendar me zanima ?e ima kdo kak?ne izku?nje z diski in EBC plo??icami.

 

EBC diski so precej dragi, ATE kolikor sem gledal, cca 200? za vse 4 (zadnji cca 80? + sprednji 100? + po?tnina).

 

Na?el sem tudi ponudbo za komplet Mtec diski in Mintex plo??ice (za Mintex bolj slabi komentarji) - diski so narezani, povrtani..., ?e ho?e? ti tudi samo sredinski del prodajo :hohoho:

link

 

Kakr?ne koli izku?nje dobrodo?le.

 

LPB

Napisano

tnx, sem ?e mislu napisat, da poznam :D sam v zadnjem ?asu sem gledal samo na ebayu in nisem opazil kompleta za 200?, ki ga prodajajo, mejbi pa res kar tole...

 

no ?e ma kdo kak?ne izku?nje slu?ajno z zgoraj napisanim

Napisano

Ate, Brembo, Ferodo... Vse bo OK glede na to, da si napisal da ne rabi? kaj hudega. EBC ultimax ali black stuff so normalne, green so brezvezne (ve?inoma jih grajajo), redstuff so ?e kar agresivne vendar niso tako dobre kot kake Ferodo DS2500...

Diske imam na Cliu naprimer Brembo HC (High Carbon) in upravi?ijo ceno. Ne pregrejejo se pa tudi trajajo ?e lep ?as. ?e obstajajo HC za Miato lahko le priporo?am. Pa ko bo? vse to menjaj glej da ne pozabi? menjati zavorno. Ve?ina jo nikoli ne menja. :vskalo: Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

Napisano

servis pri ca. 167.000km

 

-olje motul 5w30 4l = 40eur

-filter olja = 4 eur

-ploscice Ferodo s/z = 100eur

-diski ATE s/z =120eur

 

-pelko mojster = 70eur

 

vse skupaj: 334eur

 

:bravo:

 

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se mi zdi kar ugodna tale Labijeva varianta.

 

Ja in ?e ena ideja/nasvet. Saj ve?, dirka?i nimajo ?asa ulaufavati. Gre? en krog po prazni regionalki, najprej lepo parkrat zabremza? ne?no, da se ogrejejo. Potem vsaj petkrat pri 100 bremza? na polno da se skor ustavi? (ne ?isto ker tako se pa naredi sranje!!!) se pelje? nekaj kilometrov s ?im manj bremzanja (da se ohladijo). Lahko ponovi? postopek, vklju?no s hlajenjem in ima? ulaufane bremze. Jaz sem ?e nekajkrat naredil tako in se obnese. :)

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

Napisano

 

Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right! :rolleyes:

 

Tole velja tudi za vsakodnevno uporabo - nikoli dr?at stisnjene bremze na pregretih diskih razen, ?e ni res nujno (ustavljanje na klancu). Pa pri vo?nji v de?ju oziroma ?ez lu?e je tudi pametno, da se diskov ne pregreva, ker voda in pregreti diski so hudi sovra?niki.

 

?e se upo?teva te dve pravili ima? lahko ene diske dolgo dolgo in se ne bodo zvijali, ?e so le kolikor toliko kvalitetni.

33112_1.png

Napisano

po 1 letu in ca. 14.000km se vedno odlicno zavira. Narocil sem preko ebaya.

Aja zavorno olje tudi moras dat novo...in na zacetku bo pedal cuden (bolj bo treba pritisnt) ampak pol bo ok.

Jaz sem zelo zadovoljen, pri hudih zaviranjih pa upaj, da si kaj dobrega pojedel, ker gre hrana gor po trebuhu :D

 

Te tvoje cifre so mi ful v?e?, sam zame pride dra?je, zato sem ?e drugje gledal :) kje bi dobu cenej

Tista dva prodajalca sem s?ekiral na ebayu, samo kot sem napisu pridejo ATE diski 180? min (s tem da ma en sam sprednje, en sam zadnje, un ka je najdra?ji ma pa oboje), no malo bom ?e pogledal glede cen, potem pa ?im prej nabavim in peljem Pelkotu, da bo fresh & clean ;) no to glede zavorne teko?ine nisem vedel, ampak sem itak mislu menjat.

 

Pol bo treba sam ?e ?eljusti zdrgnt pa na nov barvat, da bo lepo zgledal :D

 

Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid. :hudicek:

 

Pa ta Motul RBF600 dela na normalnih bremzah al morjo bit tut racing? :D

 

?kodit najbr? ne more ne...

 

Tnx za info vsem ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.