Skoči na vsebino

mazda 6 ?uden zvok


Priporočeno sporočilo

Kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu. Torej te?avca je slede?a M6 120km diesel l2005, 193k km. Po zadnjem servisu imam ob?utek, da je avto glasnej?i nekje med 2000-2300 obrati. Nad temi pa je vse ok.

Kaj bi to lahko bilo. Nekaj sem bral o injektorjih itn.

Hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu. Torej te?avca je slede?a M6 120km diesel l2005, 193k km. Po zadnjem servisu imam ob?utek, da je avto glasnej?i nekje med 2000-2300 obrati. Nad temi pa je vse ok.

Kaj bi to lahko bilo. Nekaj sem bral o injektorjih itn.

Hvala za odgovore

 

Zobnik-matica pri vakumski ?rpalki servo oja?evalca, ni panike samo teraj, nekaterim se to sli?i pri cca 60 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Bi se kr k tej temi priklju?il :blush: Tud pri meni je sli?at neke ?udne zvoke, ampak samo ko je motor ogret, sli?i pa se kot da bi treslo nek pleh in to samo po tem ko prestavim iz prve v drugo itd... Sli?i se samo za trenutek ko pa obrati prese?ejo mejo 2000 pa utihne. Malo sumim mogo?e katalizator?? :ne vem: Aja, mam pa bencinara :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.