Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu. Torej te?avca je slede?a M6 120km diesel l2005, 193k km. Po zadnjem servisu imam ob?utek, da je avto glasnej?i nekje med 2000-2300 obrati. Nad temi pa je vse ok.

Kaj bi to lahko bilo. Nekaj sem bral o injektorjih itn.

Hvala za odgovore

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu. Torej te?avca je slede?a M6 120km diesel l2005, 193k km. Po zadnjem servisu imam ob?utek, da je avto glasnej?i nekje med 2000-2300 obrati. Nad temi pa je vse ok.

Kaj bi to lahko bilo. Nekaj sem bral o injektorjih itn.

Hvala za odgovore

 

Zobnik-matica pri vakumski ?rpalki servo oja?evalca, ni panike samo teraj, nekaterim se to sli?i pri cca 60 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bi se kr k tej temi priklju?il :blush: Tud pri meni je sli?at neke ?udne zvoke, ampak samo ko je motor ogret, sli?i pa se kot da bi treslo nek pleh in to samo po tem ko prestavim iz prve v drugo itd... Sli?i se samo za trenutek ko pa obrati prese?ejo mejo 2000 pa utihne. Malo sumim mogo?e katalizator?? :ne vem: Aja, mam pa bencinara :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
    • Upam od našega mehanika...verjetno bo popust ali gratis premontaža felten z zimskimi gumami gor 😉😁😄😄😄 Ej...se opravičujem nisem prej videl ti pošljem zs 😁
    • Pol maš pa še take scene:   https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/dolenjska/namesto-nove-postavili-iztroseno-vetrno-elektrarno/753159  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.