Skoči na vsebino
Mazda CX-5 (2026)
Napisano

sam je pa ta mild hybrid najbrž premalo, da bi kaj dosti pomagal pri pospeševanju? Če primerjaz z g194 je dobro sekundo počasnejši kar ni lih nekaj da bi se človek sekiral, pa < 10kmh nižjo brzino, kar se pa sploh človek naj ne bi sekiral :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
18 hours ago, Jest said:

 

WWW.AUTO-DATA.NET

Technical Specs: Mazda CX-5 III 2.5 e-SKYACTIV G 2.5 (141 Hp) M Hybrid Automatic SUV /2025/ | Fuel consumption, Dimensions, 141 Hp, 187 km/h, 116.2 mph, 0-100 km/h: 10.5 sec, 0-60 mph: 10 sec, 7 l/100...

1629-1687 kg za 2WD oz. 1671-1711 kg Za AWD …

Sam tle piše da ima na prednji osi še en elektromotor priključen?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Kot ste povedali, tudi mene zmoti odsotnost fizičnih gumbov, splh tistega velikega vrtljivega pred menjalno ročico :) Na zunaj se mi dopade, vsaj po slikah, znotraj tudi, sem pa šel še enkrat gledat če sem prav videl, da ima motor samo 141hp, takoj sem pomislil 141kw....in ja, ne vem zakaj tako? 

Mogoče se bo pa kmalu dalo 'odkleniti' na polno konjažo...tržna niša za nekoga? :) 

 

Sicer pa odvisno od cene, če bo tako kot trenutna skoraj 50 jurjev, je to pomoje kar veliko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

On 8/12/2024 at 4:03 PM, Boss said:

Škoda Superb 2024 je trenutno moja top izbira. Mogoče malo velika, ampak zgleda super(b).

 

Še vedno je pa KIA Proceed alternativa, ki bi bila tud v igri, če ugotovim, da ne rabim tolk avta.

 

Kaj pa un VW arteon shootingbrake, meni izgleda kar ok. :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov 6 valjni motor Skyactive X
Napisano

Govorim za vsavkodnevno vožnjo ...za na grobnik verjamem da je kul. No, za obično vožnjo pa...je nekaj razlike, samo meni osebno to ne odtehta vseh pritiklin. Itak pa vsi težijo k AWD tko da, bo pol spet tako tako. Aja seveda ,vprašanje če bo sploh M6 še pri nas :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov 6 valjni motor Skyactive X
Napisano
16 hours ago, dvorjan said:

 

Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...

 

Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...

 

Še BMW gre počasi dol iz zadnjega pogona..Pač višji stroški, dodatna jajca s prenosom nazaj ipd...Potem imaš pa na cesti tudi določene situacije, kjer se z zadnjim pogonom lahko fajn najebeš. Enkrat sem šel z ženino enko se spomnim tam iz črnuč na nemško po tisti bližnjici..No in ko zapelješ s stranske ceste na nemško je bil malce klanček , na njem pa pesek.

 

Itak, avto ki je prihajal z desno je bil še daleč (vsaj mislim sem), speljem, gas,..avto koplje..prednji del že na cesti konkretno, zadnji proti koncu klančka in koplje...grrrrrr... :) Ok, za sneg je tudi tako tako. Se da sicer preživeti, ampak zakaj bi komplicirali če ni treba 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.