Skoči na vsebino
MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Vsi ti avti so veliko predragi. Kdaj prineseš razliko v ceni noter? 🤔


Hmmm… ce gledas iz stalisca denarnice, potem je tudi tvoj avto oredrag… Za pol manj denarja bi si lahko nabavil eno Dacio (lahko tudi rdeco ;) )… Pa tudi ce porabi malo vec… saj kdaj pa prineses to razliko v ceni noter… 😜 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še  generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.

 

 

Sem sedaj videl, da bo imela R-EV verzija manjso baterijo... (EV = 32,0 kWh, R-EV = 17,8 kWh) ... 

 

Sem tudi na eni nemski strani nasel, da bosta cenovno v podobnem rangu ... v Nemciji od 36.000 do 45.000 €  ... 

 

 

image.png

Vir: https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/mazda-mx-30-bev-wankel-generator-serieller-plug-in-hybrid/

 

 

 

Cena sedanje MX-30:

image.png

pred 15 minutami je Alex napisal:

Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉

 

 

To ni dirkalnik ... Hitrost je omejena na max. 140 km/h ... Vsaj pri sedanji MX-30, verjetno bo pri R-EV podobno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 19 minutami je mazdaman napisal:

Mazda cx-60 bo po moje 50% dražja od tega R-EV


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda BT-50… zal ne za Evropo…
Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Mazda je svoj odprti terenski dostavnik BT-50 iz Fordove osnove preselila k japonskemu Isuzuju, na staro celino ga ne bo več.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervirajte si petek, 13. januarja 2023! 🥳🙌🏼 Prerojeni rotacijski motor za električno dobo bo na ta dan predstavljen na avtomobilskem sejmu v Bruslju. Mazda bo predstavila edinstven priključni hibridni pogonski sklop za #Mazdo #MX-30 💥

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

V zadnjih letih se je v avtomobilski javnosti velikokrat omenjalo možnost, da bo Mazda vrnila svoj priljubljeni rotacijski motor v motorno ponudbo. Ta je zaslovel v treh generacijah modela RX-7 in nato v modelu RX-8, kjer se je izkazal kot izredno zmogljiv, a hkrati tudi neekonomičen motor. Zahteval je namreč precej (dragega) vzdrževanja, optimalna pa ni bila niti njegova poraba. Prav zaradi tega bi danes nanj marsikateri okoljevarstvenik gledal postrani.

 

A pri Mazdi so držali obljubo, da bodo rotacijski motor vrnili v ponudbo, vendar v nekoliko drugačni podobi, in sicer v vlogi podaljševalnika dosega. To pomeni, da ne bo skrbel za neposredni pogon koles, ampak bo s svojim delovanjem polnil baterijski sklop. In ker je trenutno v Mazdini ponudbi za zdaj zgolj en povsem električen avtomobil, namenjen evropskemu trgu, križanec MX-30, je jasno, da bo najprej prostor našel v njem.

 

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Prepoznate spodnji logotip? Če ga, potem zagotovo veste, o čem je govora.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dvig cestnine pri registraciji?
Napisano
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Jah, tako zna vsak kljukec voditi državo. Davke gor, pa je.

 

Saj so druge vlade tudi to delale :D ...

 

2012 >> https://siol.net/avtomoto/novice/z-novembrom-bodo-drazja-nadomestila-za-uporabo-cest-93717

2013 >> https://old.delo.si/gospodarstvo/finance/ne-boste-ji-usli-visja-dajatev-drazja-registracija-vozil.html

... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dvig cestnine pri registraciji?
Napisano

 

Menda se za 1.11.2022 sicer zaenkrat neuradno, napoveduje podrazitev cestnine ob registraciji vozil ... Obcutno se bo poznalo pri vozilih z visjo kubaturo nad 2500 ccm ...

 

image.jpeg

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Še letos utegne biti strošek za registracijo pri nekaterih avtomobilih višji za več 100 evrov! Razkrivamo prve podrobnosti.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano

Pri novih je tako, da folk velikokrat kupuje popuste in ne avta… torej vecji je procent popusta, prej ga bodo kupili… Pri Mazdi pa vemo, da ni nekih velikih popustov… Poleg tega se vedno krozi okoli fama, da VW-ji dobro drzijo ceno…  Pa nekateri imejomdopor do vsega, kar ni Evropskega porekla… Predvsem staresja populacija je taka… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj to pravim... da jim manjka iskusenj iz avtomobilskega sveta ... 

 

Sicer pa Tesla je dalec od tega, da bi bil sportni avto :D Edina stvar, zaradi katere nekateri mislijo, da gre za sportni avto je prednost elektricnega pogona... in to je navor in pospeski ... Vozne lastnosti pa so dalec od tega ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To dejstvo, da so Teslo razvijali racunalnicarji in ne razvijalci avtomobilov... Zato pa je tudi narejen in sestavljen bolj tako po "domace" ... Je pa poln tehnike, ki jo ostala avtoindustrija sele pocasi uvaja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ... 

 

Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ... 

 

Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat :D  ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... :) ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Shrek napisal:

To je za evropo... 

Pojdi na Balkan... Tam še črne avte vozijo...euro 1 ali euro 2... 

Romunija, Bolgarija, Moldavija, Ukrajina... Pa ne v mesta... Na deželo pojdi...tam še v hišah ni elektrike. Pa da bojo tam električne avte vozili... 

 

Tukaj ni tak "balkan"... in govorimo o stanju tukaj ali? Vedno (ampak res VEDNO) se bo nasel kdo, ki bo imel kaj za pripomnit, da to ni OK, ono ni OK... Kako se je pa vcasih vozilo, ko je imel recimo spacek ali katrca ali fico tudi dokaj malo prostora in dokaj majhen rezervoar ... Dosega z enim rezervoarjem je bil recimo toliko kot je sedaj doseg kaksnega e-avta z malo vecjo baterijo, kot jo ima MX-30 ... Saj vem... odgovor bo, da si lahko imel v prtljazniku se kantico z gorivom :) ... 

 

Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili :D:D:D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Zakaj pa imajo potem maksimalno dovoljeno obremenitev manjšo kot tehtajo 4 odrasle osebe?

 

Kje si pa nasel ta podatek in koliksen je?

 

Sem sel sedajle gledat na https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA MX-30/5WGN/ in sem nasel samo tale podatek:

 

Konfigurator_vozila_Mazda___Mazda_Slovenija.png.de750fe69911b21ffc3780be60083cab.png

 

Razlika med maso praznega vozila vkljucno z voznikom (75kg) in najvecjo dovoljeno skupno maso vozila je 444 kg ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ... :D 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-50?
Napisano
Mazda-CX-30-2019--fotoshowBig-76c0d859-1
WWW.AUTO-MOTOR-UND-SPORT.DE

Mazda bringt ab 2022 ein neues SUV-Coupé als CX-50 auf Basis der neuen Heckantriebs-Plattform an den Start.

 

2020-mazda-cx-5.jpg
WWW.MOTOR1.COM

It follows the naming convention of the CX-30.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Noja... ali je lepsa limuzina ali karavan je stvar posameznika ... :) Meni je oblikovno bolj vsec karavan  :rolleyes: ... tebi ocitno limuzina... nekomu tretjemu pa ni vsec niti ena niti druga varianta in mu je vsec recimo VW ali Renault :) 

 

Ampak se vedno sem mnenja... da ce ze gledas toliko na tistih par deci razlike v porabi... je veliko ceneje, ce pac izberes drug avto, ki je ze v osnovi pol cenejsi in to razliko v ceni ne mores not prinest v 20 letih :P ... 

 

Sicer pa... ce je nizja poraba in tam prihranis na leto toliko in toliko denarja.... , ta denar potem zapravis za druge traparije  :zvizga: ... 

 

Osebno recimo ne gledam na porabo... pac ko je rezervoar prazen, grem tankat :) ... Veliko bolj pomembno mi je, da sem z avtom zadovoljen, da mi je vsec in da se v njem dobro pocutim in mi ni muka se vsest v avto in kam peljat ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Potem sem tudi jaz med krivci :zvizga:

 

Jaz tudi... in mi ni prav nic zal ... Sem zadnjic samo na dvoriscu premikal hcerino trojko... pa sem mislil, da sem se usedel na tla :) ... Trojka je se nizja od sestice ... 

 

Saj ce pogledamo na ceste... proizvajalci samo sledijo trendu. Ce ne bi bilo takega povprasevanja po teh krizancih (SUV), ne bi vecina sla v tej smeri ... 

 

CX-3 je mogoce res prodajna uspesnica... ampak pomoje predvsem zato, ker je enim CX-5 predrag... CX-30 bo nekaj cenejsi in bo tako pomoje lepo zapolnil to vrzel... Dvojke, trojke in sestice pa pomoje ne bodo kar tako ukinili ... 

 

Pred kratkim sem nekje bral, da se pri Mazdi tudi pripravljajo na vstop na trg elektricnih vozil ... Bomo videli, kaj bodo ponudili v tem segmentu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj te zaloge in dolgi roki dobave niso samo pri Mazdi... Skladiscenje pac stane... Ce je kupec zadovoljen s tistim, kar je na zalogi (nekaj pac vedno je), je OK... vendar smo tudi kupci ratali izbircni ... in bi radi to ali ono, kar recimo model na zalogi nima... V takem primeru se je pac treba sprijaznit, da bo treba pocakati nekaj mesecev na dobavo ... Pri japoncih je to se malce dlje, ker proizvodnje kapacitete niso tako velike, pa se ce gre za model, ki se izdeluje na japonskem, je transport kar dolga pot. Ze evropski proizvajalci imajo dobavne roke tudi po par mesecev, ce bi rad avto po lastnih zeljah... Sosed je recimo na VW T-Roc cakal okoli 10 mesecev ... :P Za Skodo Karoq ali kaj je ze njihov tavelik SUV, so tudi cakalne dobe bile okoli enega leta ... Pa je se kar nekaj takih modelov, kjer je povprasevanje visje od dobave ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.