Torej je napaka le tipa PEBKAC... oz. velja tisto sposlno znano pravilo RTFM... Pac vsake nove stvari se je treba najprej vsaj v osnovi navaditi... potem gre...
Tipka INFO je na volanu.... skoraj direkt pred nosom ... sredinski del tipke, na kateri pise INFO...
Priznam pa, da sem na zacetku tudi sam rabil nekaj casa, da sem se navadil... enako kot ce bi se vsedel v tvoj avto, pa ne bi nasel kako se kaksna stvar uporablja... Ampak po parih minutah spoznavanja bi problem izginil ...
Pa ne mi zdaj o EM?Otu, ker pri drugih vozilih teh te?av (?e) nimam.
Tocno EMSO je tisti, ki ti dela preglavice... Sedaj si navajen taksnih vozil, ki so bolj prijazna za tiste, pri katerih EMSO oznacuje, da so ze malo v letih ...
- Dobil sem ob?utek, da se bo avtu scufalo, ker ni mogel vzpostaviti povezave z mojim mobitelom. Na ekranu se je po nekem ?asu celo pojavil napis v smislu: Ali res ne ?elite vzpostaviti povezave z va?im mobilnim telefonom...
- Kolikor sem se imel ?asa in volje boriti se z radijem, dela samo na DAB. Klasi?nih frekvenc ne more? nastaviti. Kar pomeni, da sem radio lahko poslu?al del poti, pa ?e to nekaj postaj, na?e lokalne pa ne. Ne samo to, ko sem zavil iz "urbanega okolja" je bila o?itno na sporedu oddaja Prisluhnimo ti?ini...
To je tipicna napaka tipa PEBKAC
- Se je pa zato toliko bolj ogla?al avto. Vse je piskalo, sikalo, ?ivkalo, ?vi?galo, utripalo, ?migalo, blendalo, bliskalo,... Alarmov, opozoril in signalov na tone in kubike. Od za?etka so me samo begali in namesto da bi bil pozoren na cesto sem gledal po armaturi, kaj je narobe, da se ogla?a. Potem sem se navadil in jih ignoriral. Vseeno me je delalo ?iv?nega, da vedno nekaj piska, sika, ?ivka, utripa, ?miga, blenda,... ?e je preve? opozoril, ?lovek postane nepozoren in na koncu spregleda kak?nega res pomembnega...
- Ob vseh signalih pa je armatura narejena tako, da uspe?no "zahteva" pozornost zase. Za trenutno porabo ni jasnega, ?tevil?nega podatka, ampak so grafi, iz katerih lahko to razbere?. ?e gleda? v graf, pa ne gleda? na cesto... Ni mi uspelo najti podatka, koliko je ?e dometa z gorivom, ki je ?e ostal v rezervoarju... Nekaj simbolov z armature pa sploh nisem dojel, kaj pomenijo...
Tudi tukaj velja zgornja ugotovitev ... ali pa RTFM ... Osnovni ekran prikazuje vse te zadeve, ki jih potrebujes... ekonomiko voznje, stevilo kilometrov, ki smo jih prevozili od zadnjega reseta, stevilo kilometrov, ki jih lahko se prevozimo s trenutno kolicino goriva, povprecna poraba, ki vsaj pri meni dokaj natancno deluje (+/- 0,1-0,2l), zunanjo temperaturo,...
- Ko sem Mazdo 6 parkiral, je sistem pokazal, da je v 700 km, kolikor jih je avto imel, sistem i-stop&start privar?eval goriva za 3,3 km. Iz tega lahko sklepam, da bi na razdalji 350.000 km, kolikor bi lahko bila ?ivljenjska doba vozila, privar?eval goriva za 1650 km. Oziroma okoli 2000?. Je res vredno? Sam sistem nekaj stane, zato je tudi vozilo dra?je. Potem pa ?e vzdr?evanje (akumulator, ?tarter,...). Ali pa je ta sistem bolj v smislu: ?paramo pa ne glede na to koliko ko?ta...
Ta sistem je "kao" predvsem zaradi ekologije... in ne zaradi sparanja z gorivom. Tako kot DPF, AdBlue,...
po novem se bo DRAJV popust upo?teval pri zavarovanju avtomobilske odgovornosti, zavarovanju voznika in zavarovanju avtomobilskega kaska. Ostale zavarovalne vrste niso tako tesno povezane z na?inom vo?nje, zato zanje DRAJV popust ni ve? predviden. Vsem uporabnikom, ki so za?eli z zbiranjem popusta za pridobitev kode za popust ?e v letu 2018, po sedaj veljavnih pogojih, bomo seveda priznali DRAJV popust na vsa avtomobilska zavarovanja;
Ne vem ali je bilo ?e sedaj tako??
Sedaj si lahko izbral tudi 50% popust pri doplacilu za mlade voznike ...
Ma lej tudi za 400km ni tezko iti na AC sam za popust.
Seveda ni tezko... le sedaj sem ponavadi max popust 2% mesecno imel prevozen ze prvih nekaj dni v mesecu... ... sedaj bo pac trajalo kaksen dan vec ... Samo zaradi tega, da bi pridobil visji popust pa nisem se nikoli dosedaj sel se vozit ...
Zgleda da je folk to preve? uporabljal No zame novi kmji ne bodo problem.
Premalo so uproabljali... oz. je bilo prelahko priti do max popusta ... Priznam... tudi sam imam prizgano apliakcijo le toliko, kolikor je potrebno, da dosezem popust ... ali pa ce so kaksni dodatni izzivi ... teh je pa v zadnjem casu zelo malo ...
Drajv z novim letom spreminja pogoje... tako bo treba od 1.1.2019 dalje namesto dosedanjih vsaj 200 km mesecno prevoziti vsaj 400 km mesecno za dva procenta popusta...
OK, da "obudim" temo. Sem jo za?etek septembra nalo?il, na za?etku malo pogosteje laufal, potem redkeje ampak prilezel do 5%, zdaj bo ?lo pa po 1% dol. In sem presene?en, da bo kar ?lo, ni tako zagamano kot sem mislil.
Jaz sem nabral ze 25% popusta, ki jih bom koristil v zacetku januarja ob registraciji sestice... Sem pa sedaj ze zacel z novo rundo in sem ze na 8% ... Letos januarja sem ze izkoristil 11% popusta pri kompletnem zavarovanju (redno + kasko) za sestico in lani julija 5% pri registraciji drugega avta (obvezno zavarovanje)...
Zase sem jo ravno pred pol ure nabavil (mi sluzba casti)... tamaumu sem jo jest castil za na tvojo bivso petko (je bil nek bon za 20? popusta pri podaljsanju zavarovanja pri Triglavu za Mazdo)... tole bo pa dobila tamala na Mercedesa ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej je napaka le tipa PEBKAC... oz. velja tisto sposlno znano pravilo RTFM... Pac vsake nove stvari se je treba najprej vsaj v osnovi navaditi... potem gre...
Tipka INFO je na volanu.... skoraj direkt pred nosom
... sredinski del tipke, na kateri pise INFO...
Priznam pa, da sem na zacetku tudi sam rabil nekaj casa, da sem se navadil... enako kot ce bi se vsedel v tvoj avto, pa ne bi nasel kako se kaksna stvar uporablja... Ampak po parih minutah spoznavanja bi problem izginil
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani