Ja pa tudi vzdolžna postavitev motorja bo zahtevala tako dolgo havbo in manj zašiljenosti, kot bi človek želel pa da avto ne bi zgledal kot še en SUV več. Tako, da verjetno bo tole kr blizu tistega kar pride na cesto. Pač želijo bi premijci, danes so pa premijci ene grde skulpture z ogromnimi maskami in botoks gobci, majhnimi lučkami in škatlastim izgledom kot bi jih risal 7-letnik.
Ojej ojej ojej... me kr oči bolijo. Upam, da to ni to, ker spredaj zgleda kot svež karambol. Ne res, kot bi se zaletela, kako ma določene dele v sredini not pomaknjene. Nobene slik rahlo klinaste oblike. Res upam, da to ni to, ampak glede na CX-60 se bojim, da je.
Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.
V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.
Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉
Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33, mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse.
Cx 0,33 proti 0,26 je velika razlika razen če se jajcaš kot kak desus voznik. Pri 80, 90km/h bi ti pritrdil, pri omejitvah na AC 130km/h je pa razlika že velika in brez računanja se upam trditi, da vsaj pol litra.
CX 30 ne kuri več kot mazda 3. Vprašajte Binija. 😉
A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.
Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.
Seveda ni nobene logike v tem. Ampak kdo smo mi, da bi izražali pomisleke, da recimo CX-5 kuri 10-15% več kot Mazda 6 z istim motorjem. Al pa CX-30 za pol litra več kot Mazda 3.
Ojej... a nisi dojel poante? Moderni avti večino zvoka, ki ga proizvajajo in se ga sliši nekoliko dlje od samega avta je od gum. Pri počasnih vožnjah morajo imeti elektro avti in hybridi vgrajen generator zvoka za zaščito pešcev. Ampak glede na to kako pešci padajo na cesto bi rabili vsi vsaj odprt auspuh in fi cca dva inča, da bi kaj zaleglo.
V glavnem, hočem povedat, da argument o zmanjševanju zvočnega onesnaženja je tolk trhlen in iz trte zvit, ker dejansko so le sirene vir motečega zvočnega onesnaženja pa četudi so manj v uporabi. Vprašaj v kakšnem blokovskem spalnem naselju, ko je policaj ob treh ponoči vklopil sirene in je prebudil pol naselja. A jih je zbudila in motila sirena al zvok motorja?
Me zanima kako bo z garancijo, toyota ima 10let, to mazda sigurno nebo imela. In pa na servisu ce bo kaj se bodo kar lovili-nova tehnologija za mazda servise. Kar me pa najbolj firbec je pa olje bo toyotino ali prepakirano v mazda plastenke. Zanimive bodo tudi cene servisov saj pri toyoti ves cene servisov za 5+ let v naprej. Meni je sodelovanje toyote in mazde zelo vsec.
Kolk ima garancije Toyota? Kolikor jaz vem samo 3 leta oziroma če doplačaš ti dajo jamstvo še za dve leti. To je skupaj kvečjemu 5.
Edino če si mislil baterijo - ta pa res ima 10 let garancije. Ampak zgolj in samo to.
A tud maske se jim ni dalo popravit, ker to je grdo pa še čist ven iz oblikovalne linije Mazde. Upam, da bo tole do serijske proizvodnje popravljeno, ker če ne, pol je boljš kr Toyoto kupit.
Relax. Samo registriral so R logo, tle pa cel roman kako bo znamka propadla.
No pol nas pa ti razsvetli zakaj take odločitve v Mazdi. Odstranjevanje popularnih modelov, razvoj 6-cilindičnih motorjev, zadnji pogon. Iskanje premiumskosti. Mazda hoče bit po novem BMW, AUDI, Mercedes al pa Lexus, Acura, Infinity, Genesis? Ko oziroma če bo v tem segmentu po za nas plebejce pač verjetno predraga znamka. Pa že zdaj daleč od tega da je poceni, ampak ciljajo na nivo še vsaj 15-20kEUR veišjih cen. Se pravi, da bodo nekje v segmentu 50kEUR in več.
Čak mal sej se hecaš a ne? A veš kakšen proizvajalec je Toyota? Toyota proizvede več kot 10 milijonov vozlil letno in je prva na lestvici ter s takimi prilivi, da si lahko brez težav privošči luksuzno znamko poleg svoje. Mazda ima cca 1,5 milijona proizvodnje in je v bistvu manjši proizvajalec. Tudi ostali, ki imajo luksuzne znamke kot Nissan, Honda, Kia/Hyundai. so večji proizvajalci. Še najmanjši od teh je Honda pa ima več kot 5 milijonov vozil proizvodnje.
Mazda ima kot kaže težave in razmišlja z luksuzno znamko zato, da bo preživela, ker ima očitno premalo profita za obstoj. Sploh, ker je zaostala v hibridni in tudi popolnoma električni tekmi.
Jaz imam slab filing glede tega, da se odmika od standardne proizvodnje in bi rada mešala štrene v luksuznem segmentu. Že to, da so v trenutnih modelih začeli delat tako kot nekoč korejci, da so si pridobili trg ampak korejci so s ceno samo lovili ostale proizvajalce, Mazda bi pa očitno rada lovila nemško sveto trojico v ceni in kvaliteti.
Tako, da verjetno Mazdini avti za rajo pač bodo počasi bolj kot ne zgodovina. Že umiki Mazde 6, najmanjšega SUV, Mazde 2, enoprostorca, pickupa pelje v smer, ki po moje ni rešitev.
Ja sam bo pricetag tako visok, da bo verjetno nedosegljivo oziroma se nam bo neumno zdelo dat tolk denarja za Mazdo. Izgleda namreč, da se bodo šli še bolj butično proizvodnjo tako, da bo do verjetno cene hiter skočile na 50, 60kEUR in več.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam ne po ceni, ki si jo želiš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani