To torej pomeni, da se je treba teh modelov izogibat... Ker to niso vec "taprave" Mazde ... Cudno, da se po polomu z enim modelom v preteklosti (nevem ali je bila Mazda 2 ali Demio,... ki je bil kakovostno precej slabsi kot tisti, ki narejeni na japonskem) spet odlocajo za tak korak... Ocitno denar oz. zmanjsevanje stroskov prevlada ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Nevem, ce bo to drzalo... japonci pravijo drugace >> http://www.mazda.com/publicity/release/2014/201407/140717a.html
HIROSHIMA, Japan?Mazda Motor Corporation today unveiled the all-new Mazda2 (known as Mazda Demio in Japan). Production of the model, which has been fully redesigned for the first time in seven years, has begun at Mazda's Hofu Plant No. 1 in Yamaguchi, Japan. Following the Mazda CX-5, Mazda6 (Atenza in Japan) and Mazda3 (Axela), the all-new Mazda2 is the fourth in Mazda's line-up of next-generation models which adopt the full range of SKYACTIV TECHNOLOGY and KODO-Soul of Motion design. The all-new Mazda2 will be rolled out in global markets starting from Japan this autumn.
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.
CD Changerja pomoje nima... ker ga noben od novejsih modelov (sestica, CX-5,...) nima... Prav tako ocitno pri nas tudi ne bodo na voljo modeli z i-Eloop... vsaj nikjer nisem nasel tega podatka ... >> http://www.furamposvoje.si/mazda3/Mazda3-okt2013.pdf
Na tujih (in tudi nekaterih domacih) novicarskih straneh pa se najde tudi to, da naj bi trojka imela i-Eloop ...
http://www.volan.si/premiere/domace/3018-mazda3/
Motorno ponudbo sestavlja dizelska izvedenka z 2,2-litra delovne prostornine in 110 kilovati mo?i. Po njej bo poseglo le okrog 10 odstotkov kupcev, zato so v ponudbi ?e tri bencinske izvedenke. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski agregat s 74 kilovati, ki mu sledita dve 2,0-litrski izvedenki z 88 oziroma 110 kilovati mo?i. Ta se na sprednji par koles prena?a preko ?estopenjskega ro?nega oziroma ?estopenjskega samodejnega menjalnika. Vse motorne izvedenke so opremljene s sistemom i-stop, za zahtevnej?e uporabnike pa je na voljo ?e regenerativni zavorni sistem i-ELOOP.
http://www.siol.net/avtomoto/novice/2013/0...prvi_ogled.aspx
Motorje bo mogo?e kombinirati s 6-stopenjskim ro?nim in samodejnim menjalnikom (skyactiv-Drive) lahke in kompaktne zasnove.
Seveda bodo motorji nove trojke v dolo?enih paketih opremljeni ?e s hibridno napravo za shranjevanje energije iz rekuperacije kondenzatorjem oziroma sistemom i-ELOOP. Ta bo soodgovoren tudi za menda najhitreje delujo?i, odzivni start in stop sistem.
http://www.zurnal24.si/nova-mazda3-samozav...i-clanek-206326
Vsi motorji imajo serijski stop&start sistem in aktivno odpiranje zra?nih re?, najmo?nej?i bencinar ima ?e sistem i-eloop za shranjevanje elektri?ne energije v kondenzator, ki ga avtomobil izori??a za razbremenjevanje delovanja motorja ob posebnih potrebah. Poleg ro?nega je v ponudbi ?eststopenjski avtomatski menjalnik.
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sem vceraj dobil eno trojko za "en krog" ... in sem potem se malo poslikal ...
Vec fotk pa tukaj >> http://goo.gl/XvIcHR
Navigacija sedaj ni vec TomTom, kot v sestici, ampak je iGo
Infotainment sistem pa je tudi popolnoma drugacen kot pri sestici ... Lahko se celo preko WiFi povezes v internet... in potem poslusal internetni radio ali pa uproabljas storitve, ki zahtevajo povezavo v internet ... recimo vreme, prometna obvestila,...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Danes sem jo prvi? vozil in moram re?t, da me je avto NAVDU?IL. Znotraj celo bolj kot aktualna ?estica, armaturna plo??a se mi zdi bolj?e izdela pa tudi ekran?ek, ki se vam med vo?njo odpre in vam tik pred vetrobranskim steklom ka?e hitrost. Tega racimo 6-ka nima, kar mi je ?udno. Aja, tale motor je bil samo 2.0 benz, tako da ni? posebnega, pa vseeno ?isto zado??a za povpre?nega uporabnika.
Osebno se mi zdi cena 13.900? za osnovni model zelo ugodna cena za avto tega razreda, o ?emer boste presodili sami.
Vendar pa tista osnovna za 14K ? je notri precej drugacna... HUD je samo pri Revolution Top opremi... In tisti sredinski zaslon je tudi pri osnovni razlicici drugacen... Sicer se se nisem peljal... Sem jo samo pred parimi dnevi videl v ACosmos salonu v BTCju (tiste s HUDom nimajo)...
Slika notranjosti osnovnega modela
... in se slika trojke z visjim paketom opreme
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Klikni na link, ce te zanima vikend z novo Mazdo 3 >> http://bit.ly/1gJ7uSR
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Kako pa potekajo ti vpoklici? Dobis posto, da se moras zlgasiti na servisu? Ker dosedaj se spomnim edino, da je na servisu rekel, da so se nekaj zamenjali, ker je bil vpoklic ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
razsvetljavo merilnikov je treba ro?no prilagajati (no?/dan) - ni res samo tipko mora? pritisniti in dela s senzorjem ali pa s pri?ganimi/ugasnjenimi
Tako je bilo pri prejsnji (oz. je verjetno tudi pri tvoji) ... pri tanovi pa je res treba obrnit regulacijo svetlosti do konca, da se tudi ponoci prizge osvetlitev na full (recimo popoldan, ko se dela mrak, so recimo ze prizgane luci.... in seveda je osvetlitev zaslona in merilnikov zmanjsana... in je treba potem regulator za osvetlitev dati v skrajni polozaj, da se prizge dnevni nacin osvetlitve armature ...
predvajalnik glasbe z USB-klju?a ob vsakem zagonu avta za?ne pri prvi skladbi - ha ha ha ha ha ha ha vsak to najde
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jaz se vsak dan vozim na relaciji Medvode-Kranj... Okolica Ljubljane, zadnje dni nekajkrat proti dolenjski... Sem in tja proti Kopru.... Jih pa res ni videti se prav veliko....
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mazda3 na 15.000 km dolgi poti iz tovarne v Hirosimi do Frankfurta na avtosalon >> http://www.mazda.si/mazdaroute3/
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem
zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU
Dear Sir or Madam
I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology.
But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi.
I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose.
Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version.
I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model.
Yours sincerely
Bostjan Bratina
Si na tole tvoje pisanje dobil kaksne odgovor?
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Tanova dizelska sestica v svetu dirkalnikov >> http://www.autoweek.com/article/20130126/grand_am/130129841
http://www.roadandtrack.com/racing/race-co...ce-cars#slide-1
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ta nova naj bi bila brez DPF? Sem na parih koncih ?e prebral to.
Bullshit ... smo ze tukaj razgljabljali o tem >> http://goo.gl/sSpef
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il.
Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.
Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Napisano
Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani