RazširiNe bremz šparati. Po moje so na avtu zato, da se z njimi ustaviš. Ko jih znucaš, jih zamenjaš, eni prej, drugi kasneje...
V mojem primeru smo na trojki menjali diske ker jih je načel zob časa in ne ker bi se preveč obrabili - pa se nisem obremenjeval s tem, da bi jih špraral.
Ploščice pa so se prej obrabile, ker je štekala čeljust..
Zato samo uporabljaj in ne šparaj
Jaz sem menjal komplet diske in ploščice pri slabih 100 000, na drugi trojki pa pri 115 000.
Jaz jih imam v kombinaciji z original zatemnjenimi šipami. Od poletja 2022, takrat do bili cca. 105€. In do sedaj sem zelo zadovoljen (jeseni in pozimi jih odmontiram)
RazširiKakova su iskustva a mazdama, hoće li taj akomulator izdržati još 3 mjeseca ili 3 godine?
Je to resno vprašanje? Ponudim ti neresen odgovor: vozi z ugasnjenimi lučmi pa bo zdržal dlje.
Ne vem kako je sploh opcija voziti avto, kjer imaš opozorilo? Ti je res vseeno?
Sicer pa se bliža zima.. Akumolator bo samo še slabši
RazširiNaj bi bili cvet oziroma top tehnologije.
Top zadeve oz. nova tehnologija imajo žal velikokrat "porodne težave".
Recimo kolesarski trenažer Tacx NEO, ki naj bi bil 5 let nazaj najboljši trenažer je imel ogromno začetnih težav.. Ponavadi se rešijo v garanciji, če se pojavijo dovolj hitro..
RazširiBerem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi.
Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?
Skrbi te lahko, če boš kupil avto od dealerja z "sumljivo" zgodovino. Doma imamo dve trojki letnik 2015. Ena ima slabih 100k km, druga 170k km. Razen zadnje desne bremze in menjave olja v menjalniku NIČ drugega kot redni servisi. Tudi jaz sem razmišljal o prodaji, ampak če letos preguram na morje z vozičkom in malima otrokoma, ne bom menjal za šestko.
Enako je to olje rešilo težave pri meni.
To da je bilo včasih 1l ne vem, je pa tu enota QUART (1 US quart = 946.352946 milliliters)
Obstaja modul. Imam vgrajenega in načeloma dela OK ( se pa najde kak slab dan, ko ne dela kot bi moralo).
Ni točno ta (ker ga najdem samo še v zgodovini nakupov), ampak v tem smislu: MODUL
Sem se pa za to odločil bol zaradi tega da v kabini delujeo vse 3 šipe avtomatsko - je pa dokler se ne navadiš malo nerodno ustavit šipo, ker gumbi pač nimajo dveh stopenj.
Sicer pa sem zelo zadovoljen
Na uradnem servisu dajo not NGK. Točno kateri model ne vem, vem pa da so 4 komadi leta 2018 pršli slabih 160€. V drobnem tisku, na računu spodaj, pa piše da ni garancije na njih ker niso originalni Mazda avtodel
Iz te slike se zelo slabo vidi.
Pa saj si dodaš "v garažo" avto oz. vpišeš VIN, pa ti išče kompatibilne izdelke za tvoj avto.
Kar sem uspel razbrat je OK, na seznamu pa ti manjka antifriz, če se bo menjala vodna črpalka, oz. ga nabavi kje drugje.
Vodna črpalka je bla še vredu.
Napenjalec je bil kaput.
Servis se je delal lani novembra pri 92 500km, avto pa je letnik 2015/1.
RazširiEvo, dobro da imamo zgodovino in datume na tem forumu.
Aprila bo torej moja M3 2 leti z mano.
Včeraj sem opravil mali servis, tokrat samo olje in filtre. Nato sem mehaniku dal listek, na katerem so priporočila od @scania. Torej zaenkrat ima moj avto 164.000 km, na naslednjem intervalu sva se pa z mehanikom zmenila, da zamenjava nekaj stvari iz listka. Torej na nekje 180.000 km.
- napenjalec
- mikro jermen
- jermen vodne črpalke
- očistit loputo za zrak
- vse 4 diske in ploščice
- namazat bate v čeljhustih
Iz listka sva pa črtala stabilizator in štangice, rekel je, da se to sliši ko je fuč.
In pa čiščenje sesalnik kanalov. Nekaj je pojamral da je treba vse razdret da prideš do njih.
Nekaj mi je še kazal da mi vodna črpalka spušča, je nek zelen posušen prah okoli. Potemtakem lahko še to poleg jemena? Sicer nisem opazil da mi pije, edino ko sem ga kupil, sem zamenjal komplet tekočino in dolil 1 dcl, ker je manjkala.
Sedaj pa... bi prosil za kakšne linke na autodoc da naročim zadeve oziroma nasvete kaj vzeti.
Za diske in ploščice sem našel na foumu da priporočate Zimmerman diske in ATE ploščice?
Na zadnjem servisu za M3, G120 sem poleg rednih zadev menjal še:
Just a moment...
Just a moment...
Just a moment...
Just a moment...
Just a moment...
Just a moment...
RazširiTo je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:
Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.
V sklopu CarGarantie so mi menjali zvočnik (Bose) v armaturki - po 4 letih. Je pa bil avto kupljen pri nas v Interclassu.
Sicer pa na Mazdi 3 G120 letnik 2015:
V desnih vratih je hreščal zvočnik, pa so na servisu "fiksirali konektor" in je hreščanje izginilo.
Občasno zatikanje pri prestavljanju v 3. prestavo - menjava olja v menjalniku in porblem je izginil.
In pa štekanje zadnje desne zavorne čeljusti.
RazširiPri meni je bilo enako kot si napisal,nobene razlike pri moči ali porabi samo cena je bila 8% večja...🥴
Na koliko si jo čipiro in kje? Kaka so opažanja glede na prej in kako si zadovoljen......🤔
Sem (ti) že 2x napisal
Torej na papirju na 169HP.
Čipiral sem pri znancu in je rekel, da ni potrebe, da se veliko hvalim na okorg zato ga ne izdam.
Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).
Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla
Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.
Mimogrede nizka poraba, ob nakupu avta je bila na račun relacije v službo (30km v eno smer od tega 10km AC).
Marca 2020 sem se preselil in imam do službe (pa tudi trgovin) dobrih 5km, poraba pa je zaradi hladnega motorja in "jajcanja" bistveno višja.
Na naših dveh trojkah, letnik 2015 (klasična ročna)..
Letos ženin avto - zadnja desna čeljust šteka. Požrlo celo ploščičo. Ne vem če se je z novimi ploščicami prevozlo 20k km.
Na mojem avtu se je že 2x čistilo in mazalo zadnjo desno čeljust - šteka in poseldično spušča zvoke pri bremzanju.
Za mene je bilo v Celju pri Selmarju OK. Cena "osnovnega servisa" s svojim oljem, tam nekje kot sta napisala zgoraj. Enkrat so mi avto oprali, drugič ne (očitno ne smeš pripeljat preveč čist avto na servis :))
Ko se je iztekla garancija sem pač nehal vozit na uradni servis, mi brat naredi servis doma (z vedno večjim odporom, ker se dela servis konec januarja in je mrzlo :))
Mislim, da so pri 120k km na vrsti svečke, ki so na uradnem servisu drage kot da so iz zlata (pa še opomba na računu je, da svečke niso originalni nadomestni del :)) Če se prav spomnem okrog 40€ / kos
Tudi pri Nemcih ne gre vedno vse gladko.
Kolega je imel Golf VII na servisu 5 ur, ker je nadgradnja šla skoz šele v 3. poizkusu..
Niso najbolj navdušeni nad tem.
Omenjali so tudi, da so nekatere verzije bolj kritične za posodobit in lahko gre kaj narobe..
Ampak meni so posodobili, ko sem jim razložil, da je originalna verzija pri predvajanju glasbe tako slaba da groza (ko si ugasnil avto naslednjič ni znal nadaljevat pesmi iz USB, mislim, da so bile tudi težave z nakljuučnim predvajanjem).
Sicer pa se mi zdi, da sem nekje zasledil, da je postopek kar dolgotrajen, vmes pa ti NE sme zmanjkati baterije (akumulatorja).
Ne vem. V 3. prestavi gre 155. Več kot 200 se še nisem peljal. 6. prestava se mi pa zdi, da je uporabna samo za nižjo porabo in obrate zbijat.
Ne vem če to še spada v to temo, bo že Admin prestavil..
Tuning mi je delal znanec, za simbolično ceno, ki ne želi, da ga izdam.
Dela z Avstrijci, naložena mapa je ta:
https://allcartuning.com/en/car/Mazda-3-2013-2016-2-0-Skyactiv-G-120PS.html
Do 4000 rpm je mogoče minimalna razlika, potem se pa kar pozna, predvsem to, da ni treba prestavljat do 6500 rpm. Tudi na vključevanju na avtocesto gre bistveno bolje.
Tuning sem naredil jeseni 2018. Od takrat je poraba pri normalni vožni (skoraj vedno je kdo pred tabo, ki narekuje tempo po omejitvah ali pa še manj ) enaka. Sicer pa zelo odvisna od relacije in načina vožnje. 5,7 - 6,4 l, za celoten tank. Nad 7,1 l pa je še nisem spravil. Porabo računam sam, ker se mi zdi, da računalnik včasih pokaže malo manj, odvisno od relacij vožnje.
Skratka ni mi žal, da sem dal avto čipirat. Za vsakdanjo vožnjo je poraba enaka, ko pa se rabi več moči npr. pri prehitevanju pa jo dobiš
Razen občasnega zatikanja menjalnika je vse super (na na servisu še vedno trdijo, da je to normalno, čeprav se je tudi serviserju zataknil menjalnik na testni vožnji). V času garancije sem 3x izpostavil to občasno težavo, ampak tega niso jemali resno, zato me tam ne vidijo več odkar je potekla garancija.
Bomo sedaj poskusili z menjavo olja v menjalniku - Redline.
Moja Mazda je čipirana na 169HP, zato je malo bolj živahna
Sicer pa bo počasi treba nabavit večji avto, zato na moji "šparam s kilometri", ker bo še nekaj časa ostala doma.
Popravljeno od toto89
Napisano
Nekaj je na tem. Najbrž več navora v "uporabnem območju".
Ko je žena mela avto na popravilu od toče.. se je 2 tedna vozila z mojim. In je že pri prvem tankanju ugotovila, da je poraba dobrega pol litra nižja kot z njeno trojko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani