Javi, kako kaj napreduješ z rihtanjem. Me res zanima napredek.
Danes so začeli delati na Mazdi in zadeva je naslednja: moral bom zamenjati odmične gredi, poleg tega pa tudi očistiti kolektor, zamenjati senzor izpušnih plinov in vakuumsko črpalko. Ker je cena zaradi odmičnih gredi narasla iz 1200 € na približno 3000 €, sem se dogovoril, da mi samo očistijo kolektor in zamenjajo senzor. Vakuumsko črpalko bom zamenjal sam, ko bom menjal odmično gred, saj je tako precej ceneje, če bo moj mehanik nadaljeval z delom. Poleg tega bo še zamenjal verižni set. Vse skupaj bo stalo približno 1800 €. Javim, ko bo avto končan.
Zraven pošiljam nekaj slik, ki so mi jih posredovali iz Mazde servisa.
Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno.
Senzor izpušnih plinov se bo prav tako zamenjal. Preverili bodo tudi odmično gred in me obvestili glede stroškov zamenjave, če bo potrebna. Koliko bo to stalo, pa nimam pojma.
Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.
Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?
Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.
Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?
dne 23. 12. 2024 ob 8:31 je apokalipto_81 napisal:
Pozdravljeni,
sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.
Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.
Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.
Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.
Hvala.
07.01.2025 bo mazda šla k Selmarju na diagnostiko. Ko bodo znani rezultati, bom sporočil naprej.
Zdravo,
avto ima prevoženih 207.000 kilometrov in je bil uvožen iz Nemčije leta 2018. Servisi so bili do leta 2018 redno opravljeni na Mazda servisih v Nemčiji. Od leta 2018 dalje so bili servisi opravljeni pri Selmarju Celje, le zadnji mali servis je bil narejen pri mojem mehaniku. Ali je mogoče, da je težava pri DPF filtru?
sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.
Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.
Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.
Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes so začeli delati na Mazdi in zadeva je naslednja: moral bom zamenjati odmične gredi, poleg tega pa tudi očistiti kolektor, zamenjati senzor izpušnih plinov in vakuumsko črpalko. Ker je cena zaradi odmičnih gredi narasla iz 1200 € na približno 3000 €, sem se dogovoril, da mi samo očistijo kolektor in zamenjajo senzor. Vakuumsko črpalko bom zamenjal sam, ko bom menjal odmično gred, saj je tako precej ceneje, če bo moj mehanik nadaljeval z delom. Poleg tega bo še zamenjal verižni set. Vse skupaj bo stalo približno 1800 €. Javim, ko bo avto končan.
Zraven pošiljam nekaj slik, ki so mi jih posredovali iz Mazde servisa.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani